Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Boeketje bloemen

Ik ben even uitver(ge)teld, dus geen logje met spannende inhoud of zo. Niet dat ik niets beleef hoor, integendeel. Maar niet alles kan verteld of met camera vastgelegd worden. Vandaar alleen een mooi boeket bloemen dat wij vorige week kregen. Dat wil ik graag met jullie delen. Donderdag ben ik, denk ik, weer terug. Dan is het Thanksgiving!!



18 opmerkingen:

Lida zei

Schitterend en doe lekker rustig aan, knuffel
Lida

sylvia zei

geniet maar van je mooie boeket,de boog kan niet altijd gespannen staan........(moet je horen wie het zegt........:( )
liefs, Syl

Anoniem zei

Een prachtig boeket waar jullie lang van kunnen genieten.
Groetjes Marjan

Heleen zei

Deel je toch dat mooie boeket bloemen met ons! Tot donderdag dan misschien!! Liefs Heleen

Ida zei

Bloemen zeggen soms meer dan woorden. Het is een prachtige bos, geniet ervan. Sterkte!

Inge zei

Goed bedacht, Chris. Ik heb ook niet altijd iets te vertellen, hoewel..... zelfs als ik niks te vertellen heb, komt er nog geluid uit mij LOL

Fijne dag en liefs van mij,
Inge

Willy zei

Prachtig boeket Chris.
Fijne week, lieve groet

Bianca zei

Denk dat iedereen die hier langs komt wel snapt wat je bedoeld. Sommige dingen zijn niet nodig om op dit wereld wijde web te moeten gooien. Sommige dingen wil je niet delen, om wat voor n reden ook.
Wel een mooie bos bloemen gedeeld met ons, dank je wel.
Kalmpies an dan maar en wellicht tot donderdag dan.
Bianca

quiltlodge gerda zei

Prachtige bloemen. Ga er maar lekker van genieten en we "horen"je wel weer als er weer iets te melden valt. Groetjes en fijne week.

AnitaS zei

Een mooi boeket is het. Fijne week.

Antje zei

Bedankt voor het delen! Geniet maar, ik "zie" je donderdag!
groetjes,

katrien zei

Mooi boeket.

Saskia zei

Ook zonder blog denken we aan jullie.
Niet alles wil je delen met de wereld.
Alle begrip. Mooi boeket.

petronella zei

Geniet van je bloemen!!

Miranda zei

Ik kan ze bijna ruiken Chris! Heerlijk genieten enne heb het stichery mapje van hieronder nog even bekeken....wat een geweldig maaksel heb je er van gemaakt! Knuffels

Rian, zei

Mooi Chris, iedere keer als je er naar kijkt word je een beetje blij.
En lieverd, ook zonder logje denk ik heel erg aan je/jullie.
Warme knuffel!!
Rian

Anoniem zei

Geniet lekker van de bloemen en van elkaar en doe het maar heerlijk rustig aan.

Groetjes,
Marga♥

marijna zei

Veel plezier.