Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy's

Het is weer zo'n weekje waarin bijna alles een andere wending neemt dan gepland en mijn improvisatie talent hevig op de proef wordt gesteld. Komt dat jullie bekend voor? Ik denk het wel. Pfff, soms ben ik daar best moe van hoor. Maar gelukkig zijn er altijd van die kleine dingen die plezier brengen, bijvoorbeeld als er weer een leuke siggy met een gezellig briefje bij de post zit. Ik heb er weer 5 bij:
Ze zijn achtereenvolgens van:
Christel uit Canada.
Gea die sinds kort meedoet met de siggy-ruil en begin dit jaar met quilten is begonnen en ze houdt van hardlopen! Het klavertje vier doet haar denken aan haar kindertijd, toen ze vaak naar deze klavertjes zocht.
José, sinds een jaar een enthousiast quiltster. Verder fietst en wandelt ze graag. Ze borduurde een enige vlinder op haar siggy.
Co. Ze quilt al 20 jaar, heeft een heel stel kleinkinderen, dus genoeg te quilten.
Kris uit Utah. Zij zorgt met veel liefde voor haar 93-jarige vader. Is daarom ook naar een andere staat verhuisd. Haar siggy kwam met veel vertraging door haar vele werk. Niks erg. Ze heeft ook een kleine eBay store, even kijken dus!


Allemaal heel erg bedankt!
Thank you so much!


Ik heb weer een album gemaakt van alle ontvangen siggy's. In de linkerzijbalk heb ik een link er naar toe gezet. Zo, dit was het voor even. Ik ben ook nog wel met patchen bezig hoor, maar dat komt een andere keer. Dagdag, groeten van mij.


12 opmerkingen:

katrien zei

Leuke siggies kreegje binnen.

Rian, zei

Wat een prachtige siggies weer, Chris. Daar kun je soms zo van opkikkeren als het allemaal niet meezit, hè?
Liefs van mij,

Marga (MarPie) zei

Tja, wat zijn die zachte envelopjes toch heerlijk hé.
Maandag ga ik er weer een stelletje, samen met dochterlief maken. Het lag hier eigenlijk een beetje stil.

Groetjes,
Marga♥

Lida zei

Mooie siggies er weer bij! Nu je kunt weer een stuk aan de rol zetten, maar helaas tijd zal er zo nu en dan bij inschieten, is hier ook hoor! Knuffel
Lida

sylvia zei

hallo Chris, komt me heeeeeelemaal bekend voor!Ik hoop dat het weekend,met zijn mooie weer, wat rustiger zal zijn!
en weer 5 siggies erbij, het gaat maar door mij je....;)
liefs, Syl

Annelies zei

Wat heb je weer een leuke siggies ontvangen ! Je rol groeit en groeit !

Johanna Zweden zei

Weer een paar mooie siggys erbij Chris
Fijne dag groetjes Joke

Anoniem zei

Je hebt er weer mooi siggies bij gekregen. En improviseren hoort er af en toe bij en ik kan me heel goed voorstellen dat je daar soms een beetje moe van wordt.
Gelukkig blijft er toch nog wat tijd over om te patchen.
Heel fijn weekend met een zonnetje erbij.
Groetjes Marjan

martine zei

Gelukkig, ben niet de enige die wel eens moe is.
Maar post maakt mijn dag ook altijd weer goed.

Floor zei

Je wordt toch niet moe van lekker aan je quiltjes werken hè?
Dat is toch pure ontspanning.
Maar je bent weer goed verwend, dat maakt je dag weer goed.
Groetjes,
Floor

Erna Peekel zei

Het zijn weer leuke siggies. Fijn weekend. Groetjes, Erna

Antje uit Urk zei

Leuk Chris, weer iets voor aan de siggyrol! Wat leuk dat elk blokje zijn eigen verhaal heeft!
groetjes,