Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een nieuwe site!


Ik heb toch hier maar een nieuwe site aangemaakt. Dit berichtje gebruik ik om het een en ander uit te proberen. Maar ook om iets te kunnen vertellen over Missie Jones, want zij kon niet meer wachten!

Buurman Ken, de man van Lizzy, heeft het vogelbadje dat nog in zijn schuur stond, bij Missie in de tuin gezet. En ja hoor, de vogeltjes kwamen er gelijk op af.

Lekker badderen
 Hij had ook nog een watersproeier over, die mag Missie ook hebben. En hoewel het natuurlijk helemaal niet nodig was de afgelopen weken om het gras te sproeien, wilde Missie het natuurlijk wel even uitproberen. Ja hoor, hij doet het prima!

Hij doet het!!
Al een paar maanden terug vroeg Missie of ik mee wilde doen met de jaarlijkse Tuin en Plantenshow in het najaar. Dat wilde ik wel en zij gaf mij een pakje zaad waarmee ik aan de gang kon om de mooiste plant van het jaar op te kweken.

Allemaal zaadjes
Het begint wat te worden hoor, maar het resultaat zien jullie pas bij de show!!

28 opmerkingen:

Erna Peekel zei

Groot gelijk dat je ook een andere site hebt aangemaakt. Het ziet er kei leuk uit. En je hebt er een pracht verhaaltje van gemaakt met super leuke stitcherietjes. Groetjes, Erna

Rian, zei

Ah... eindelijk een levensteken; Fijn om weer iets van je te zien/lezen. en nog wel over Missie. Wat wordt haar tuintje een lusthof. Zo kleurig en fleurig. en zo gezellig, de vogeltjes die komen badderen. Ik ben heel benieuwd naar "de mooiste plant" hoor. en ik ben blij dat jij weer 'terug' bent. Er is bijna niets te lezen en te zien nu al de web-log bloggers nog steeds op non-actief staan. Wat zul je met veel plezier aan deze quilt werken.
Groetjes en een knuffel van mij

AnitaS zei

Ha, ha, missie Jones werd ongeduldig. Wat heb je weer een leuk verhaaltje geschreven. Ik probeer nog even te wachten, anders ga ik ook over.

Inge zei

Leuk Chris, je nieuwe site. Ik kan me goed voorstellen dat missie Jones ongeduldig werd. Ze heeft ook zulke leuke dingen om te laten zien. Ik heb haar ook erg gemist.
Succes met je nieuwe blog!

Liefs,
Inge

Saskia zei

Natuurlijk zet ik je weer bij mijn favorieten, nu in de blogspot-map bij Joke.
Ik heb nog even geduld, maar begin te twijfelen over de toekomst bij weblog.
Leuk toch die borduurtjes. Lekker zomers!

Marijna zei

Volgens mij lukt het nu wel. Wat een gedoe met weblog.nl zeg. Maar het is altijd meer werk dan men denkt. Is Joke ook al verhuisd? Je Missie ziet er erg gezellig uit hoor. Groetjesssss....

Willy zei

Hoi Chris, ik wacht nog maar even af. Ze zetten extra servers in dus wie weet gaat het dan in één keer een stuk sneller. Ik heb al één blog gezien, moest wel wennen aan de reclame, maar jij hebt een betaald blog, dus dat heb je dan natuurlijk niet.
Het tuintje van Missie Jones ziet er prachtig uit, leuke tafereeltjes.
Groetjes

MarianneD zei

Haha,heel verstandig Chris,als we op weblog moeten wachten....;-(
Heerlijke verhaal weer van Missie Jones...wat wordt haar tuintje mooi...fijn weekend!

miranda zei

Heerlijk om weer wat van je te lezen Chris en Missy Jones geniet met volle teugen! Net als wij dus...Miranda

Lida zei

Hoi Chris,
Ik wacht nog tot zondag, als dan weblog nog niet on-line is ga ik ook over, want ik mis het gewoon! Jouw Missy miste ik ook en ook de vrolijke kleuren die jij gebruikt, die konden we de afgelopen weken wel gebruiken! Het zijn weer schattige borduurtjes geworden, dikke knuffel
Lida

petronella zei

Hallo Chris,
Ik heb je gemist....zie nog meer blogjes staan...

Anoniem zei

Hoi Chris. Als 1 schaap over de dam is volgen er meer is het spreekwoord toch. Gelukkig jij hebt ook die stap gemaakt. Zie veelbekende namen voorbij komen. Ook alreageer ik niet elke keer bij jou toch volg ik je blog ook regelmatig. Dus gemist werd jij ook aan deze kant.
Groetjes Hilda

martine zei

Gezellig weer iets te lezen.
Ik wacht nog even af voordat ik overstap.
Groetjes.

Annelies vdB zei

Wat een mooie nieuwe site en het gaat goed met missie ! Ook ik wacht nog even. Het moet echter niet al te lang meer duren.

Johanna Zweden zei

Welkom bij de bloggers Chris, mooi is je site geworden,en meteen een leuk verhaal.
Ze zijn schitterend geworden.
Zet je meteen bij Google.
Groetjes Joke en een fijne dag

Anoniem zei

Dag Chris,

We hadden je al een poosje gemist, deze blog ziet er ook mooi uit en het groeit vast nog mooier. Jou kennende....

Veel groetjes van Jantje

Anoniem zei

ik hoorde gisteren op een open dag ook al over bloggers die een nieuw blog zijn gestart. Ik wacht nog even af. Goed te horen dat Willy al een blog nieuwe stijl van weblog heeft gezien. dan gebeurt er kennelijk toch 'iets' ;)
Mooie berichtjes van Missie Jones. succes hier met je nieuwe blog

Marcella
onbereikbaar op nuttigenfraai.weblog.nl

marga B zei

Hallo Chris
Fijn om te lezen dat mat Missie Jones alles goed gaat dat kan ook niet anders want ze ziet er prachtig uit hoor.
En het blog ziet er ook mooi uit de overstap is dus niet voor niets geweest want ja laten we eerlijk zijn je wilt de quiltkribbels toch kwijt.
Fijn weekend.
Marga

Ria van Kasteel zei

Hoi Chris, ziet er goed uit je nieuwe log. Ik wacht nog even al begin het wel zat te worden, maar momenteel heb ik gee tijd om er voor te gaan zitten.

Groetjes van Ria ;0)

Floor zei

Hallo Chris,
Fijn dat je weer in de lucht bent!
Ik wilde je net mailen vanavond, want ik ging je toch wel missen, en missie ook natuurlijk.
Wat wordt het gezellig in haar tuintje.
Volgens mij wordt het een prachtige quilt als hij helemaal klaar is.
Een echte tuinquilt. Misschien iets voor in mijn tuinhuisje (haha!)
Zoals zovelen ben je maar naar Blogger gegaan met je weblog. Groot gelijk hoor, kan nog wel heel lang duren bij die andere.
En dan is toch ook alles anders geworden, ook hoe je er mee werkt, dus moet je ook weer dingen leren.
Maar wel jammer van ale je oudere berichten, het is leuker als alles bij elkaar staat natuurlijk.
Succes met deze nieuwe weblog!
Groetjes,
Floor

katrien zei

Wat leuk je missie blokjes,en ja ik wijfel ook of ik al dan niet ga overstappen,het duurt nu wel heel lang hé.

Lilian Pilar zei

Hola Chris!!!!
por fin puedo verte y saludarte en tu nueva casita.
Me encantan los bordados que estas realizando, los pajaritos en la pila de agua se ven refrescantes.
Un gran abrazoooooooo
para ti y mil gracias a tu marido, esposo...
Lily

Antje uit Urk zei

Lieve Chris, nog bedankt voor je mailtje met een "goed weekend wens", we zijn op vakantie geweest en nu ben ik terug en nog geen blog!!!!! Ik heb ook al met blogspot geexpirimenteerd. Maar ik twijfel nog, ik heb sowieso geen tijd de komende week om te bloggen laat staan handwerken.

Maar wat is Missie weer lekker bezig!! Wat is dat vogelhuisje énig geworden en de tuinsproeier ook!
Enne leuk zo'n eerste bericht, je blog ziet er gelikt uit Chris!

Een lieve groet uit Urk,

Willy zei

Hoi Chris, dit is het weblog van iemand die ik ken, maar het ziet er wel vreemd uit. Ik zie één pagina van de maand mei, ze heeft er normaal toch echt meer opstaan. Inloggen kan volgens mij nog niet. Er zijn al wel meer blogs zichtbaar, maar die mensen ken ik niet.
http://astridvanbeers.weblog.nl/
Groetjes

Anoniem zei

((zwaaii)))... MM, missie ongeduld !!;-))

Lee Prairie Designs zei

Love your new site Chris! I need the translate button so I can change it to English where is it on your blog?

Hugs, Carolyn

Ineke O zei

Wat een leuk verhaal heeft Missie te vertellen groetjes Ineke

jolie zei

Een hele fijne vakantie gewenst. Leuke stitcherie!!
Maak 3 dagen in de week dorpstochten voor een Turks reisburo. Er zijn veel toeristen maar die boeken weinig "georganiseerde" tochten. Heb in augustus dan ook maar 4 dagen gewerkt.