Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

45 Jaar!



Nu zullen jullie wel begrijpen waarom ik een nieuwe omgeving voor mijn logjes gecreëerd heb! Een omgeving, waar ik me een beetje in thuis voel. Het duurt nog wel 6 dagen vóór de grote dag aanbreekt, maar dit weekend is druk, maandag komen 3 kleinkids hier boeken kaften en dinsdagochtend gaan we 2 weekjes met vakantie om ons feestje te vieren. Heerlijk ergens in het zuiden van Nederland.
Op de achtergrond van dit weblog zie je een stukje van een foto die ik 5 jaar geleden, precies op de 9e, in Cuba maakte. Dat was een supervakantie en een superdag. Een gitarist speelde toen speciaal voor ons het lied Stranger on the shore van Mr. Acker Bilk, waar we bijzondere herinneringen aan hebben. We hebben er heerlijk op gedanst! Wel heel slow!
Dus hier wordt het wéér even stil.

Een lieve groet van mij en tot na de vakantie!


29 opmerkingen:

Rian, zei

Lieverd, jullie beiden alvast heel erg van harte gefeliciteerd. Wát een mijlpaal. Niet zonder slag of stoot, geen leien dakje, maar toch staan jullie (bijna)naast deze mijlpaal.En dat is zeker een heerlijke vakantie waard. Geniet ervan, en tot later.
(wat een lieve bruidsfoto's :))

Floor zei

Ooohhh, Chris, wat een leuke jonge meid was je daar op die foto!
Je lieve man ook natuurlijk, en nu zijn jullie allebei wat ouder, maar nog steeds leuk hoor, maar deze foto vind ik wel heel stralend!
Dus alvast van harte gefeliciteerd met dit heugelijke feit!
Maak er maar een leuke vakantie van en geniet van het hopelijk mooie weer.
(Wij moeten je nu weer missen....)
Groetjes,
Floor

Antje uit Urk zei

Alvast van harte gefeliciteerd Chris! En wat een prachtig bruidspaar! Wat zat je haar geweldig! En een mooi jurk!
Geniet maar van je kleinkinderen met boekenkaften, leuk, dit is toch traditie bij jullie? Een fijne vakantie toegewenst!
groetjes,

Johanna Zweden zei

Hallo Chris en Chago alvast van harte Gefeliciteerd met jullie huwelijks dag herinneringen, en dat er nog vele mogen volgen. wat een schitterend bruidspaar waren jullie, en jullie zijn nog een schitterend stel samen
wat had je een mooie jurk aan Chris.
Jullie zijn geen steek verandert.
Ik wens jullie alvast een hele fijne 2de huwelijks reis toe, veel plezier en mooi weer.
in gedachte ben ik bij jullie knuffel Joke en ook van Angus en purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs van Simba.

Inge zei

Hoi lieve Chris,

Ook van mij van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Wat zien jullie er geweldig uit op deze foto. Zo lief, zo jong! Ook jij voor de spiegel, echt schattig. Maar je bent nog steeds lief, hoor en wat maken die paar jaar nou uit, niks toch zeker.....
Ik wens jullie nog heel veel fijne jaren samen toe!
En natuurlijk: een hele fijne vakantie. Geniet ervan!

Dikke knuffel,
Inge

Marijna zei

Chris en Chago, van harte gefelicitreerd met jullie huwelijksfeest. Prachtige foto's van jullie!!! Leuk om te zien dat jij voor een zewlfde spiegel staat die hier in de hal hangt! Hij komt bij mijn grootouders vandaan. Heel veel plezier i jullie vakantie en geniet er van. Tot over 2 weekjes.

AnitaS zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 45-jarig huwelijksfeest. Wat een prachtige foto''s. Ik wens jullie een hele fijne vakantie, geniet ervan.

Anoniem zei

Chris en Chago, van harte gefeliciteerd met jullie 45-jarig huwelijk.
Een schitterende mijlpaal.
Heel veel plezier morgen met het kaften van de boeken en dan heerlijk samen er op uit met heel veel mooi weer.
Groetjes Marjan

Erna Peekel zei

Al vast van harte gefeliciteerd. Leuke foto's. Geniet van een heerlijke vakantie en van de mijlpaaldag. Groetjes, Erna

Anoniem zei

Lieve Chris en Chago, alvast onze hartelijke gelukwensen met deze prachtige huwelijksverjaardag. Wat een enige foto's en ik zie ineens hoeveel Lu op je lijkt Chris en je weet dat Lu een prachtige vrouw is (^_^)
We wensen jullie een heerlijke vakantie toe en nog veel meer goede en gezegende jaren samen.
Liefs van Jan en Corrie en na jullie vakantie zien we elkaar voor de lapjes ;- ))))

inge zei

een dikke proficiat voor jullie beiden! ik ben ook (voorlopig?) verhuisd naar een nieuw blog

Yvonne aka sommeke zei

Wat een prachtige bruid en bruidegom! Nog niks veranderd ;-)
Proficiat allebei en geniet dubbel en dik van jullie vakantie, hé!

foekie's fashion zei

Van harte gefeliciteerd met dit mooie jubileum.
En een mooi nieuw blog! Groetjes van Joke.

Lida zei

Wow, wat een geweldig mooi getal hebben jullie al behaald, ik wens jullie er nog minstens een gouden en briljanten getal bij! Veel goede en gezonde jaren en vooral veel creativiteit! Een heel fijne vakantie en een heel bijzondere dag! Knuffel
Lida

Anoniem zei

Lieve Chris,
Je ziet er op de foto zo stralend en gelukkig uit. En op de profielfoto ook, je bent nog geen spat veranderd.

Alvast van Harte Gefeliciteerd met jullie 45ste huwelijks dag. En een hele fijne vakantie toegewenst.

van Jantje

Petronella zei

Lieve Chris,
Van Harte met deze mijlpaal en geniet van jullie vakantie en van de kleinkinderen!! De tijd vliegt, vindt je ook niet? Tegenwoordig let ik op achtergronden van foto's en inderdaad mijn tante had ook zo'n spiegel en dan hingen daar kledingborstels in! Veel plezier!!

Saskia zei

Ach, je bent pas op de helft ;-D LOL!!!
Ik wens jullie nóg 45 jaren met veel liefde toe!
Wat een stralend bruidspaar op de foto's!

miranda zei

Wat heb ik nu weer gemisd. Zo een groot feestfestijn...45 jaar jullie saampjes...nog van harte allebei en geniet van jullie weekje samen in het zuiden des lands! Knuffel voor jullie beiden... Miranda

Willy zei

Chris en Chago van harte gefeliciteerd. Leuke foto van jullie. Ik wens jullie nog veel mooie jaren met kinderen en kleinkinderen.
Fijne vakantie, lieve groet

carine zei

Gefeliciteerd met jullie huwlijk-verjaardag ! Dat jullie er nog heel veel jaartjes mogen van genieten en samen gelukkig mogen zijn in al wat jullie ondernemen . Groetjes uit Brugge Carine-patchworkstar

martine zei

Veel te laat maar toch nog gefeliciteerd met 45 jaar samen.
Liefs Martine

Anoniem zei

keer op keer de foto's bekeken, oooo wat mooi.

Heel veel geluk en zegen en nog vele jaren samen !!!

eindelijk kan ik je ook 'volgen'!!;-))

((zwaaii)).... MM

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
's kijken of ik nu een reactie kan achter laten. De vorige keer lukte het niet...
Groetjes van IngridR

Sarah zei

heb je terug gevonden :)

zeer mooie blog heb je, ik volg je

Mvg Sarah

Elly L zei

oh nu ben ik nog te laat. Maar als nog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie het geweldig hebben gevierd.
liefs Elly

Anoniem zei

Hoera ik heb je teruggevonden ben zo ongeveer iedereen kwijt maar jij bent er weer en wat een mooi bruidspaar!!! Liefs Simone

Willeke zei

Allereerst wat een heerlijke muziek (ik heb het snel even aangeklikt) Geen wonder dat je daar romantisch van wordt.
Als het goed is zit er ook een blaadje van Rini, Cuny en mij in.
Ik was natuurlijk nieuwsgierig of je het al had gekregen.

Nogmaals van harte gefeliciteerd!

Groetjes, Willeke

Ria van Kasteel zei

Hoi Chris, een beetje laat maar welgemeend, van harte gefeliciteerd met jullie 45 jarig huwelijk.

Lieve groeten van Ria ;0)

MarianneD zei

Nog van harte gefeliciteerd met jullie jubileum! Heerlijk dat je al zoveel jaar elkaars Lief mag zijn...en wat een lieve kado's..
En wat was je een lief bruidje Chris!