Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy's

Een laatste update van siggy's voor de 'verhuizing'. Gaan die nog gewoon mee.


Een siggy uit Canada van Christel. Hij heeft door omstandigheden wat vertraging gehad, maar na een half jaartje is hij txf3ch aangekomen. Dank je wel Christel, ik ben er heel blij mee.


Een tweede siggy kreeg ik van Gea. Zij is pas begonnen met verzamelen, maar ze is ook heel kort geleden, in februari, begonnen met patchwork en quilten. Moet je even op haar site kijken hoe veel ze al gemaakt heeft en waar ze al mee bezig is. Petje af hoor!!

Vanmorgen kreeg ik gezellig bezoek van Ruth. Ik help haar af en toe met patchen. Ze heeft heerlijk zitten vertellen over haar vakantie op Sicilixeb en bracht een vingerhoedje voor me mee! Zo breidt mijn verzameling zich langzaam steeds meer uit.
En nu maar afwachten hoe onze sites er morgen uitzien. Ik ben toch wel heel erg benieuwd en of we er veel werk aan zullen hebben om hem weer in orde te maken. Het zal wel loslopen. Tot ziens allemaal!

8 opmerkingen:

Anita zei

Mooie siggies en je vingerhoedje is heel erg leuk. Hoe zullen onze blogs er straks uitzien?

Annelies vdB zei

Leuke nieuwe siggies en wat een gezellig vingerhoedje. We zien wel wat de verhuizing brengt !

katrien zei

Leuke siggies en mooi vingerhoedje.
Ben ook benieuwd wat het zal zijn na de verhuizing.

Willy zei

Leuke siggies nog op de valreep voor de verhuizing. Mooi zonnig vingerhoedje bracht Ruth voor je mee.
Groetjes

Floor zei

Wat gaat er veranderen dan?
Toch geen enge dingen in blogland, want dan kom ik er vast niet uit.
Maar misschien is het niet bij Blogger, want ik weet van niets.
Hoop wel dat de "verhuizing" bij jou goed gaat, anders mis ik je gezellige blogjes.
Groetjes,
Floor

Rian zei

Ik reageer nog maar even nu alles nog netjes in het gelid staat :)
Hele leuke siggies weer. Jouw siggierol wordt een bezienswaardigheid Chris, een document van wereldwijde vriendschap. En zo leuk, dat souvenir van verweg.
Liefs,
Rian

Gea zei

Ik ben benieuwd naar de veranderingen na de verhuizing... Toen ik nog bij web-log.nl zat, had ik veel inlogproblemen. Daarom ben ik toen verhuisd naar punt.nl
Leuk om mijn siggie hier te zien!

MARGA zei

Hallo Chris
Wat heerlijk he om deze mmoie siggy's in de brievenbus te vinden en bezoek te ontvangen die ook weer zo iets leuks mee neemt allemaal voor de verzameling.
Prachtig.
nog een fijn e dag en ik ben benieuwd hoe het blog er uit gaat zien.
Fijne dag.
Liefs
Marga