Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een brief van Missie Jones

Kreeg ik deze week toch ineens een briefje van Missie Jones. Met heel aparte postzegels die ze er had opgeplakt! Twee quiltpostzegels, zo leuk. Ik heb hem op m'n gemak met een bakje koffie er bij zitten lezen. Jullie mogen best weten wat er in stond hoor. Hier komt ie.
Dag lieve nicht                                    juli 2011
Met heel veel plezier denk ik nog steeds aan het weekje vakantie aan de Moezel. Wat heb ik daar toch van genoten en wat hebben jullie me verwend! Mr. Woof heeft het ook zxf3 naar zijn zin gehad. Maar de poes was heel blij dat het vrouwtje weer terug was, dat begrijp je wel.
Ik ben weer gauw met mijn tuintje aan de gang gegaan. Buurman had gelukkig de potplanten water gegeven en voor de poes gezorgd. Maar water geven was de afgelopen tijd niet nodig! Wat heeft het geregend he?! Hebben jullie daar geen last van gehad? Gelukkig is er niets kapot geregend en gewaaid. Oh, ik heb toch zoveel bloemen in mijn tuin, je moet maar gauw weer eens komen kijken. Ik doe alvast een fotootje bij deze brief. Als je komt, heb ik ook een heerlijk recept voor je, nog van mijn oma.
O ja, ik moet je nog wat vertellen. Vorige week was ik op een heel gezellige jaarmarkt, je weet wel, waar ze ook veel afdankertjes en 'rommel' verkopen. Daar zag ik toch iets leuks. Een soort duiventil, een vogelhuisje op een paal. Het zag er nog zxf3 stevig uit, alleen helemaal afgebladderd en kaal. Het was even lastig, maar het is me gelukt het mee naar huis te sjouwen. Ik heb al verf in huis en ga het helemaal opknappen. Ik heb ook al een plekje in de tuin vrijgemaakt. Ik hoop dat er veel vogeltjes op af komen, dat vind ik zo ontzettend leuk.
Lieve nicht, ik hoop je gauw weer te zien. Doe je de groeten aan je man?
Een hartelijke groet van je nicht,
Missie Jones


12 opmerkingen:

Anita zei

Ik ben heel benieuwd naaar het vogelhuisje. Wat leuk zo'n familielid. Jammer dat ze haar eigen quilt niet maakt en daar hulp van jou voor nodig heeft. Hoe kom je toch steeds op die leuke verhalen.

katrien zei

Wat een leuk logje.

martine zei

Wat een gezellige reisgenoot had je.

Floor zei

Jeetje Chris, nu trapte ik daar toch even in....(ben ook een beetje uit mijn doen, vandaar misschien) want ik dacht dat dit een echte brief was....
Maar van Missie Jones is het natuurlijk ook een beetje echt.
Je bent nu dus weer druk met het vogelhuisje, ben benieuwd.
Groetjes,
Floor

marcella zei

gezellig, zulke post en haar bloementuintje is ook niet mis :)

MarianneD zei

Wat heb je weer een gezellig logje gemaakt...die Missie Jones moet je in ere houden...;-)
Nog een fijne zondag Chris!

Marijna zei

Gezellig die brief van missie Jones. Ze heeft weer leuke bloemetjes geborduurd.

ineke offenberg zei

het is zo gezellig als er post op de mat ligt en ben gek op vogelhuisjes benieuwd hoe die van jou is groetjes ook aan Missie Jones Ineke

Lida zei

Meis, hou verzin je het! Wat een enige brief heeft ze aan jou geschreven, nu ik ben dus erg nieuwsgierig naar dat vogelhuis! De bloemetjes zien er ook al zo schattig uit! Die Missy is echt in haar knollentuin! Knuffel
Lida

Antje uit Urk zei

Heel gezellig is dit om te lezen! En Missie jones...,succes met je vogelhuisje!

groetjes,

Marga zei

Zo zie je maar de tijd vliegt, al zoveel blogjes nog niet gelezen.
Haal nu de schade eventjes in.
Dank je wel voor het lezen van de brief.
Zeer benieuwd naar het vogelhuisje.

Groetjes,
Marga?

Marga zei

Vergeet ik eigenlijk nog iets,
De postzegels zijn zegels die je tegenwoordig zelf kan laten maken of echt een soort speciale uitgave van de TNT.
Dat kan toch tegenwoordig (dat zelf laten maken)?

Groetjes,
Marga?