Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Aan de Rol

Ze zitten er weer aan, de laatste 15 siggy's die ik heb ontvangen.


De zijkantjes moet ik nog afwerken. Hij begint op een xe9chte rol te lijken en is nu 3,20 meter lang. Ik wil doorgaan tot minstens 5 meter. Dat betekent dus ook doorgaan met sparen.
En nu ga ik gauw nog even de tuin in, vandaag kan dat weer, hoera!

PS Engeltje van het vorige logje is af, weggevlogen en inmiddels veilig aangekomen. Kijk maar eens bij haar....

14 opmerkingen:

Lida zei

Jouw rol en jouw engeltje zijn prachtig geworden en het engeltje heeft een heel leuke bestemming gekregen! Wat wordt je rol al mooi en wat ben je al ver, ik weet nog steeds niet wat ik ermee wil gaan doen, komt nog wel hoor! Heel fijne dag nog, knuffel
Lida

foekie's fashion zei

dat is al een flinke rol en wat een mooi engeltje heb je voor Rian gemaakt. Groetjes van Joke

katrien zei

Prachtig die siggierol.En je kunt nog een eindje voort.

sylviawillemien zei

Fantastisch, Chris!!!!
Liefs, Syl

MARGA zei

Hallo Chris
Wat een mooie rol wordt echt een goed idee om dat zo te maken.
Fijne dag.
Marga

Willy zei

Chris wat een prachtige rol is het. Die vijf meter gaat je zeker lukken. Ik ga nu even achter je engeltje aan.
Groetjes

Anita zei

Wat een mooi rol is het al geworden. En wat ben je al ver.

miranda zei

Heerlijk zo een rolletje vol!

Floor zei

Wat is je engeltje leuk geworden, en ze heeft een goede bestemming gevonden zag ik.
Dus toch geen kerst-engeltje maar een verjaardag-engeltje, ook heel leuk.
Groetjes,
Floor

martine zei

Ziet er indrukwekkend uit.

Heleen zei

Leuk idee die siggie rol. Maar wat heb je al veel!

Marga zei

Schitterend is je rol aan het worden, al zo lang. Je "engel" is ook heel mooi geworden en zo fijntjes door gequilt. Ze heeft er inderdaad een heel leuk gedichtje bij gemaakt. Heerlijk om andere gevoel hxe9 om ander blij te maken?
Voor jou en de jouwe ook een heel fijn weekend, dat je maar vaak de tuin in mag duiken.
Groetjes,
Marga?

P.s. hoe gaat het met de "edelachtbare"?

Elly L zei

Prachtig de rol. En wat een super oplossing voor de siggies.
lieve groetjes
Elly

Antje uit Urk zei

Heel mooi zo'n grote siggyrol, en wat leuk voor Rian dat ze dat engeltje van je heeft gekregen!
groetjes,