Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy uit Madrid

Vandaag één siggy, maar wel weer een hele leuke met voor mij een staartje.



Zij woont met haar gezin sinds 3 jaar in Madrid, maar komt oorspronkelijk uit Chili. Haar liefde voor naaien begon al toen ze heel jong was en ze kleertjes voor haar poppen ging maken. Later maakte ze óók zelf de poppen. Toen ze een jaar in Spanje woonde, vatte ze liefde op voor patchwork.
Het begeleidende briefje was in het Spaans en door google vertaald Engels. Dat laatste klopte niet helemaal, daar kwam ik achter toen Chago het Spaans voor mij goed vertaalde. Ik schreef haar terug met de goede Engelse vertaling en ook de vertaling in het Nederlands. En zo heb ik er weer een contact bij! Ontzettend leuk.
Lilian, muchas gracias!!
Voor een leuke Give Away even bij Antje kijken!!!!

9 opmerkingen:

MARGA zei

Hallo Chris
Je bent door al die contacten een werelds persoon.
Heerlijk he.
En een mooie siggy voor jou rol dan is zo'n dag toch weer helemaal goed.
Liefs
Marga

Annelies vdB zei

Heel leuk al die contacten die door het versturen van siggies ontstaan !

sylviawillemien zei

wat een leukerdje!!
en weer een leuk contact erbij!!
liefs, Syl

Lilian Pilar zei

Gracias, Chris!
Ahora puedo enviar mis siggies con una buena traducción.
Gracias a ti y a tu marido
Besos
Lilian Pilar

Floor zei

Dat laten vertalen door Google-vertalen..... dat heb ik ook eens geprobeerd, maar de Duitse geadresseerde begreep er helemaal niets van.
Jammer dat het niet werkt, maar wel leuk dat je er weer een quilt-mail-contact bij hebt.
Groetjes,
Floor

Lida zei

Leuk dat contact, ik heb haar geschreven in het Engels en geen antwoord gekregen, misschien omdat dat voor haar toch te lastig is, jammer! Maar het is weer een leuke aanvulling voor je rol! Fijne dag nog, knuffel
Lida

Antje uit Urk zei

Ooh, wat leuk dat je aandacht schenkt aan mijn Give Away , Super!!

En dit is weer een heel mooi siggy 'k heb even op haar blog gekeken, heel leuk!!

Gaat deze ook weer aan de siggy's rol?

groetjes,

joke zei

Wat een bijzonder mooi geborduurde siggie en een leuk blog van haar. Groetjes van Joke

katrien zei

Hele mooie siggie.