Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Award

Van Floor kreeg ik een Award. Ontzettend lief! Zij heeft een liefde voor Amish patchwork en quilts, maar ook maakt zij prachtige Mola's. Dat wil ik ooit ook eens doen. Kijk even op dit logje van haar! Bij deze Award horen 5 vragen die ik wel wil beantwoorden.

1. Waarom ben je met bloggen begonnen?
Al wel 10 jaar geleden maakte ik m.b.v.  een boek en cd een eigen site. Enig werk, door het technische en lay-outs. Er kwam echter maar heel af en toe reactie. Van Corrie, die ik al heel lang ken, wist ik hoeveel plezier en contacten zij had via internet. Drie jaar geleden bezocht ik haar en zag haar weblog en die van anderen. Toen was ik om!
2. Welk soort blogs volg je?
Vooral natuurlijk de blogs van quiltsters, maar ook van borduursters, haaksters, breisters. Allemaal 'sterren' en 'duizendpoten'! Met sommigen kreeg ik een geweldig leuk contact.
3. Wat is je favoriete kleur?
Als je in mijn woonkamer komt, zie je heel veel bloempotten in lime-groen. Prachtige kleur, waar ik blij van word. Maar ook het Chinese, of pauw-blauw vind ik schitterend.
4.Wat is je favoriete film?
Dat kan ik niet zeggen. Ga eigenlijk nooit naar een film. Er zijn wel films die ik niet vergeet: de "Colour purple", "Central do Brasil" en ook een hele oude "Cinderella musical".
5. Welk land zou je nog graag willen bezoeken?
Mmmm.... er is nog zo veel moois te zien. Het Zuidelijk eiland van Nieuw Zeeland lijkt me geweldig. Of wat dacht je van een tocht door de bergen van de Himalaya in een klein vliegtuig....?!
Deze Award geef ik door aan jullie allemaal!
PS. Vandaag kreeg ik een berichtje dat ik dezelfde Award nóg een keer kreeg. Van Elizabeth! Heel erg bedankt! Gauw even bij haar gaan kijken hoor!

10 opmerkingen:

Elizabeth zei

Weet je dat je gisteren van mij ook een Award heb gekregen? Precies dezelfde.., kijk maar even op mijn blog..
Je werk wordt super gewaardeerd, dat blijkt wel, Chris!
Groetjes, Elizabeth

miranda zei

Gefeliciteerd! Maar nu even gauw verder bij jou kijken. Zie dat ik iets gemist heb...

Johanna Zweden zei

Gefeliciteerd Chris je hebt hem verdiend.
en een kleur die je hebt gemist is roze! grinnik
Fijne dag groetjes Joke

sylviawillemien zei

leuk voor je, Chris, het is weer Award tijd, denk ik!!!
Maar je verdient em wel, je hebt altijd van die leuke dingen om te laten zien.....
liefs, Syl

Miny zei

Gefeliciteerd je hebt het verdiend!

Nog even een antwoord op je vraag Warna en ik zijn net begonnen met de Amish circle quilt, we maken het in onze eigen kleuren.
Af en toe kijk ik even bij jou hoe jij het blok hebt gemaakt. Je gebruikt mooie frisse kleuren dat geeft het blok een heel ander aanzicht. Het zal inderdaad wel een meer jaren plan worden maar dat geeft niet het zijn leuke blokjes om te maken.

Groeten miny

Carolyn Hosier zei

Congratulations Chris! I always enjoy visiting your blog and view all of your wonderful posts and projects.

Hugs and warm thoughts for you, Carolyn

katrien zei

Proficiat met je award.

Floor zei

Wat grappig dat je de Award nog een keer kreeg! Dat komt natuurlijk omdat jij zo'n leuk en mooi blog hebt en zo gezellig schrijft!
Ga maar lekker zo door, wij genieten er wel van.
Heerlijk toch die 2 "prijzen"!
Groetjes,
Floor

Lida zei

Wat een verdiende award, ik wist niet dat jij al zo lang bezig bent op het web! Ik wens je een heel gezellige dag en misschien kunnen we dan ooit samen naar Nieuw Zealand, dat is mijn droombestemming! LOL! Knuffel
Lida

marcella zei

gefeliciteerd met je award!