Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

ACQ update


Langzaam maar zeker groeit de Amish Circle Quilt. Ik heb even hard doorgewerkt en toen zat rij 6 aan de lap. Het wordt een vrolijk geheel. De volgende 5 blokken staan ook op stapel.

19 opmerkingen:

Floor zei

Hier scheen gelukkig het zonnetje de hele dag!
Maar je quilt wordt heel zonnig!
Nu kan ik ook zien dat er nog heel wat blokjes zullen volgen. Maar gelukkig is het leuk om te doen omdat ze allemaal verschillend zijn.
Groetjes,
Floor

Inge Slaats zei

Hier heeft ook het zonnetje de hele dag uitbundig geschenen. Ik heb zelfs even in de zon gezeten, jas aan en dicht tegen het huis (tuin op het zuiden). Kopje koffie erbij en genieten maar!
Wat word je quilt mooi Chris, helemaal geweldig.
Ben benieuwd naar het huisje van Missie, je hebt al een mooi hekje geborduurd.

Fijne avond!
Inge

Lida zei

Wij hebben wel zo nu en dan bewolking gehad, maar gelukkig geen mist, maar als ik het zo ziet, dan zien we jouw of moet ik zeggen Missies huisje straks wel in de lentezon!! Leuk!!KNuffel
Lida

joke zei

Je AC-quilt wordt een plaatje hoor! Leuk die mist, ben wel benieuwd hoe het huisje wordt.
Groetjes van Joke

sylviawillemien zei

Wat wordt je quilt toch leuk, Chris! En ja, het zonnetje wil hier bij ons nog niet zo lukken, he??!!
Nu wel, maar het ziet er berekoud uit en het water achter: daar ligt helemaal een vliesje ijs op......brrrr! Laat nu de lente toch eens komen.........

Annelies vdB zei

Wat mooi. zo al die blokken aan elkaar !!

Johanna Zweden zei

Gisteren was het hier schitterend weer, en nu dus grauw en grijs, en we kunnen schaatsen zo glad, dus dat heb jij hier naar toe gestuurd! niet leuk Chris.
Maar wat word je quilt schitterend, ik weet nog toen je hier was aan wat blokken bezig was. Lijkt wel gisteren, en toen was je er net mee begonnen, en nu heb je al bijna een quilt af.
Hert word schitterend.
Groetjes Joke en een fijne dag.

Willy zei

Je quilt wordt prachtig Chris. Je Missie Jones ook. Fijne dag,

Anita zei

Wat wirdt deze quilt toch leuk. En je verzint er ook steeds van die leuke verhaaltjes bij.

Shirley zei

Mooie kleurtjes gebruik je bij het hekje van Missies huis, doe er maar lekker lang over, dan geniet je ook lekkerlang.

quiltlodge gerda zei

Heerlijk he, dat zonnetje! En binnekort schijnt het vast ook heel uitbundig boven Missies huis. Tot die tijd genieten we gewoon van je prachtige blokken voor de ACQ.

inge zei

prachtig en fleurig! heel mooi!

inge zei

prachtig en fleurig! heel mooi!!

MARGA zei

Hoi Chris.
En die verhaaltjes van jou mogen er zijn hoor.
Uit welke duim links of rechts haal je die toch.
Geeft niet waar je het vandaan haalt het is gewoon heerlijk je zou haast denken dat het waar is.
Liefs
Marga

Rian zei

Ha, ik dacht al: dat is een heel plaatselijk mistbankje, speciaal om Missies huisje nog even 'in nevelen te hullen'. Maar het hekje incl mailbox beloven al veel gezelligheid.
Prachtig wordt ook de ACQ. Nu ik die van Marianne K. gezien heb weet ik pas echt hoe mooi het is.
Succes met de volgende rij, Chris
Liefs,
Rian

Marianne K. zei

Wow, Chris, wat ga je lekker met de quilt.Het wordt een vrolijk geheel.Jammer dat het bij Missies huisje zo mistig was. Ik duim voor mooi weer, zodat ze ook gauw buiten kan zitten. Ik heb vanmiddag thee op de tuin gedronken in het zonnetje. Echt feest.
Groetjes, Marianne K.

Antje uit Urk zei

Hier scheen de zon volop vandaag, en wat word de quilt prachtig!!,Een mooie "kijkquilt"!
groetjes,

Anita A zei

Hoi Chris, wat wordt je quilt mooi. Dat komt denk ik ook doordat er zoveel vrolijke kleuren gebruikt worden. Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet als de hele top aan elkaar zit.

katrien zei

Prachtig je ACQ.
hier een stralend zonnetje maar koud.