Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy's



Vandaag 2 siggy's die ik al een tijdje in huis heb. Een schattig borduurwerkje van Margriet. Ik heb er altijd zo'n respect voor als iemand zoveel tijd neemt om een mooie siggy te maken. Borduren en quilten zijn haar favoriete hobby's. De andere siggy komt uit Oslo, Noorwegen, van Gretha Cecilie. Wat een mooie naam! Zij patcht al 30 jaar en is heel actief in quilters gilde in Oslo. Ze werkt als computer-consultant op een bank. Ze is pas met de siggy ruil begonnen.
I am so sorry Gretha that you had to wait such a long time before I published your siggy on my blog. Last time is a very busy time for me. I send you my thanks and warmth from Holland.

15 opmerkingen:

quiltlodge gerda zei

Potverdorie, nu maak je me toch wel heeeel nieuwschierig. Ziet er veelbelovend uit.

quiltlodge gerda zei

O o nieuwsgierig weer eens verkeerd geschreven! Sorry (Is een fout, die ik al jaren maak, ik weet het en toch doe ik het steeds weer:(

Willy zei

Chris, tot zaterdag wachten?
Leuke siggies heb je ontvangen.
Groetjes

Antje zei

Een mooie spreik weer Chris!! En mooie siggy's,
groetjes uit koud Urk

Antje zei

oei, foutje ik bedoel spreuk!!

Katrien zei

Leuke siggies.En je maakt ons wel nieuwsgierig hé.

Annelies vdB zei

Mooie siggies Chris. Ik zie al aan de vorige reacties dat ik niet de enige ben die nieuwsgierig is.

Anita zei

Foei, om ons zo nieuwsgierig te maken.

miranda sol zei

nou voor iets moois wil ik best nog even wachten hoor!

Floor zei

Natuurlijk ben ik ook heel nieuwsgierig wat het gaat worden.
Zaterdag wordt je blogje vast overbelast, wil iedereen kijken wat je aan het doen bent.
Het heeft vast met Rusland te maken aan dat poppetje te zien.
Ik wacht ongeduldig af....
Groetjes,
Floor

Marijna zei

Leuke siggy's.Je maakt ons wel erg neiuwsgierig met je foto. Maar ik begrijp dat we tot zaterdag moeten wachten! Oké, dan hebben we geduld....

Lida zei

Je weet ons wel nieuwsgierig te maken, zie daar iets staan van Blessings, dus ben heel nieuwgierig wat het is geworden! Kom morgen wel terug om eens lekker te neuzen, knuffel
Lida

MARGA zei

Hoi Chris.
Mooi hoor die nieuwe siggy's en wat is het andere werkje ben heel nieuwsgierig en kom morgen nog even buurten.
Fijne dag
Marga

Inge Slaats zei

Spannend Chris! Ik kom natuurlijk ook weer even kijken, maar pas morgenavond of zondag want eerst ga ik morgen de hele dag op pad met Berna.
De siggies die je kreeg zijn inderdaad weer heel mooi. Bij mij ligt dit echt stil op het moment. Het komt er even niet van. Tja, een mens kan ook niet alles tegelijk hè!
Alvast een fijne weekend en een dikke knuffel,

Inge

Yvonne aka sommeke zei

't Is zaterdag! ;-)
Als ik de foto vergroot lees ik iets van Quilter's blessings...
Is ie klaar?
Schattig poppetje!
Goe weekend!