Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Vraagje en ACQ update

Ik heb het gewaagd! Ik heb voor een keertje een foto van een quiltje opgestuurd naar Quilting Gallery om mee te doen aan de wekelijkse verkiezing. Mijn vraagje is natuurlijk om op mijn quiltje te gaan stemmen. Naam van het quiltje: 'Home is where the heart is' Vanaf vrijdagmorgen kan je stemmen.



Weer een paar vrolijke en lekkere blokjes van de Amish Circle Quilt. Het gaat langzaam, maar er komen toch regelmatig weer een paar blokjes bij. Het 1e blokje gaat over eigengemaakt ijs van blauwe bessen. O jee.....ik zie dat ik nog een paar hele besjes in het ijs moet stoppen. Nou ja, dat komt nog wel. Het volgende blokje gaat over de 4-patch quilt die Martha aan het maken is. Het laatste blokje vertelt over de groentetuin van Rebecca. Er staat genoeg in om het gezin voldoende groente te geven.

12 opmerkingen:

inge zei

tuurlijk ga ik stemmen, het kan maar vanaf dit weekend zeker?

Annelies vdB zei

Mooie blokken Chris en ik ga stemmen hoor.

sylviawillemien zei

wat heb jij leuke dingen in de tuin!!!
en in huis, je blokken zien er weer geweldig uit, as usual!
ik ga stemmen, natuurlijk!
hoop dat ik het kan vinden vrijdag, er staat heel veel op die site!!!
xx

Anita zei

Kun je het nog even vrijdag op je blog melden, want ik wil het stemmen niet vergeten. Mooie blokken.

miranda sol zei

mooie blokken hoor! En die amandelen...hmmm daar kan je toch lekkere koekjes van maken! Recept op mijn oude blog.....

Willy zei

Mooie frisse blokken.
Wat leuk die dadeloogst.
Tot vrijdag bij het stemmen.
Groetjes

Katrien zei

Leuke blokjes heb je er bij.
Vrijdag zeker stemmen.

Lida zei

Oh,oh, nu wordt het lastig, dat wordt een moeilijke keuze, jouw en Inge's quilt zijn allebei prachtig, ik denk dat ik maar een munt opgooi! Succes, ik denk dat ik anders gewoon twee keer ga stemmen (of mag dat niet?) Moeten amandelen niet net als hazelnoten een paar maanden liggen voor ze echt lekker zijn? Gaaf zo'n schaaltje vol! Je blokken zijn weer heerlijk om naar te kijken, zo leuk die vrolijke kleuren! Fijne dag, knuffel
Lida

antje zei

Natuurlijk ga ik op je quilt stemmen!
Die amandelen zien er mooi en lekker uit en wat zijn het er veel!!
groetjes Antje

Inge Slaats zei

Ohoh Chris, tis toch wat met die quiltwedstrijd. Nooit stuur ik wat in en jij ook niet volgens mij en nu doen we het tegelijk, zonder het van elkaar te weten! Maar maakt niet uit hè, hebben we besloten. Ik stem op jou en jij op mij. We gaan samen voor de winst, hihi....... Het zal wel zoiets worden als van die honden, je weet wel, 2 honden vechten om een been (alleen vechten wij niet LOL) en de 3e gaat er snel mee heen.......LOLOLOLOLOLOL!

Je Amish blokjes zijn weer lief!

Liefs,
Inge

Marianne K. zei

Wat zijn je Amishblokjes vrolijk geworden. leuke kleurtjes.Met een amandelkoekje in de vingers , mmm, lekker, ga ik nog even naar je quilt kijken.
Lieve groet,
Marianne K.

liesbeth wessels zei

Hoi Chris, heb op je gestemd,maar een tip, verander de link naar 1 pagina verder dan ben je direkt op de pagina voor het stemmen. Succes !!! groet liesbeth