Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Paws en Siggy's



Many Paws Make Light Work!
Dat staat op de kaart die ik van Suzanne Pieper kreeg, samen met haar enige siggy. Eentje waar je helemaal vrolijk van wordt. Op de siggy van Mico Jantz heb ik lang moeten wachten, omdat zij een moeilijk jaar achter de rug heeft. Mico, heel erg bedankt dat je het ondanks alles niet vergeten hebt. Je siggy met poes in mandje krijgt een mooi plekje in mijn Siggy-rol.

Van Stanislava Simon uit Kroatië kreeg ik de laatste. Zij maakt voor iedereen een siggy met een gecalligrafeerde letter van de voornaam van degene aan wie zij een siggy stuurt. Ontzettend origineel. Bedankt lieve dames, jullie hebben mij weer blij gemaakt!


Deze week is ook al weer voorbij en ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend!

8 opmerkingen:

marjan zei

Wat een mooie kaart en mooie siggies heb je weer gehad.
Het stemmen lukt nu weer dus dat ook meteen gedaan.
Heel fijn weekend.
Groetjes Marjan

Annelies vdB zei

Wat heb je weer mooie siggies ontvangen. Het doet me goed te horen dat iemand die niet meer op de lijst staat toch nog een siggy aan je stuurt.
Goed weekend !

Anita zei

Mooie siggies heb je ontvangen. Een hel fijn weekend.

sylviawillemien zei

mooie siggies, Chris, kunnen weer verwerkt worden.....;)
fijn weekend, liefs

Katrien zei

Hele mooie siggies.
Ook voor jullie een heel fijn weekend.

Hennie zei

Leuke siggies heb je weer ontvangen.
Fijn weekend Hennie.

Anje zei

Wat een leuke Poezensiggy heb je gekregen. Snap het Siggygebeuren nog steeds niet helemaal, maar het lijkt een soort van ruil toch? Lief dat iemand nakomt wat zij eens beloofde, dat vind ik zo waardevol, geweldig!
Quiltgroetjes Anje.

marcella zei

mooie siggy's, altijd leuk om er weer een te ontvangen