Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Pssssst.....

.....ik kom even door een gaatje van de deur gluren. Nee hoor, ik ben helemaal niet nieuwsgierig en ik wil ook niet binnenkomen. Tenminste nu niet. Ik ben namelijk nog niet helemaal aangekleed. Mijn jurkje zit nog in de was, moet dan gestreken worden en hier en daar genaaid. En m'n haar moet nog gedaan, m'n kousen aangetrokken. Dus je snapt dat ik me nog niet kan vertonen. Wie weet kom ik volgende week wel een keertje te voorschijn. Maar ik wil je wèl een heel fijn weekend toewensen met nog stralend mooi herfstweer. Dagdag, groetjes van mij.

16 opmerkingen:

Marga♥ zei

Je oogopslag is al veel belovend, je haar daar zit de krul al aardig in.
Ben zeer benieuwd naar de rest.
Voor jou en de jouwe ook een heel fijn weekend.

Groetjes,
Marga♥

lut zei

Even bijgelezen. Een veelbelovend oogje :-)
Jullie ook een fijn weekend

MARGA zei

Hoi Chris

Je maakt ons wel erg nieuwsgierig hoor.
Hoe lang moeten wij nog wachten?
Wens je een heel fijn weekend.
Groeten Marga

Rian zei

Ga je maar rustig mooi maken voor al deze nieuwsgierige aagjes hoor. Het is in ieder geval een vriendelijk oogje dat door het sleutelgat gluurt. Dat belooft wat. Laat je ons niet te lang wachten? Mijn "lijsje" heeft ook al een paar keer aan mijn mouw getrokken.. ze krijgt het een beetje koud, en wil ook graag in de kleren. Zullen we maar eens doen, he? Tot ziens.

Anita zei

Ik wil je wel gauw in je volle glorie zien hoor. Jullie ook een heel fijn weekend.

martine zei

Ze ziet er nu al lief uit.

Annelies vdB zei

Way spannend allemaal. Ik ben heel benieuwd. Goed weekend !

Lida zei

Gemene plaaggeest, nu maak je ons allemaal hartstikke nieuwsgierig!! Nu vooruit dan maar, ik zal rustig afwachten!! Fijn zonnig weekend, knuffel
Lida

Antje zei

hé psssst, ben jij soms pas gemaakt? En mag jij nu al met dat lieve oogje kijken op de blog??
fijne zondag Chris!!

sylviawillemien zei

mmmm, krulletjes zie ik........leuk!!!!

Joke zei

Zit je ook in je groene jurk Chris!!! grapje! nee ik heb me vandaag netjes aangekleed, maar dat moest wel, want kregen koffie visite.

Fijne zondag groetjes Joke

MarianneD zei

Haha,nou ik ben wel wat gewend hoor...;-)
Maar we wachten wel tot je 'decent' bent....
Wat fijn dat Chago weer mag autorijden,heerlijk!
Zo gaan jullie stapje voor stapje weer de goede kant op...gefeliciteerd!

Joke foekema zei

Leuke titel van blogje, dat trekt gelijk de aandacht, ik denk dat dat een leuk gezichtje wordt.
Groetjes van Joke

Gerrie zei

Meende ik eerst een of ander kruipdietje te zien , en opeens vermoedde ik een nog niet aangekleed lievertje met donkere krulhaartjes en iets van een schattig snuitje te zien . Ben benieuwd wanneer ze om het hoekje mag kijken !

Gerrie zei

En natuurlijk zag ik een diertje , heb ik een beetje spraakgebrek . . . . .????

Carolyn Hosier zei

Peek-a-boo! "Little Miss Dollie" I can't see you----but, I bet you are going to be a cutie---Mommy Chris is going to have to make you a litle quilt too!

Thanks for sharing Chris!

:) Carolyn