Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Kiekeboe!

Kijk, ik heb m'n hoedje al op en m'n jurkje aan. Ik moet nog een paar spulletjes pakken en dan ben ik klaar om op stap te gaan. Dan kunnen jullie ook mijn kousen zien, hihi. Dus toch nog even geduld!



Allemaal weer een heel fijn weekend. Wat vliegt de tijd toch voorbij.

16 opmerkingen:

Antje zei

wat eeen vriendelijk gezichtje om het hoekje van de deur!! groetjes Antje

Marianne K. zei

Vriendelijk bezoek heb je Chris. Wat wordt ze leuk.
Groetjes en fijn weekend.

Johanna Zweden zei

Veel plezier, vandaag Chris
Groetjes Joke

Annelies vdB zei

Wat een vriendelijke blik ! Goed weekend.

willy zei

Chris, wat is ze leuk en die vriendelijke oogjes.
Fijn weekend, groetjes

MM zei

OO nu wordt ik toch wel heel nieuwsgierig !!
(daar heeft MM nóóit last van)

Wat een mooi/lief gebaar van Rian, mmoie tekst ook.

(((Zwaai))), fijn weekend.... MM

Lida zei

Oh, wat is ze grappig, ben erg benieuwd naar het totaal plaatje! Fijn weekend, knuffel
Lida

martine zei

Wat een vrolijke huisgenoot gaat dit worden.
Ben benieuwd wanneer ze uit de kast komt. ( LOL )

Anita zei

Je ziet er al een stuk beter uit. Ik ben benieuwd om je ten voeten uit te zien.

Katrien zei

Wat een leuk snoetje,ben benieuwd naar meer.
Fijn weekend.

Marijna zei

Chris, wat een schatje! Ben benieuwd hoe ze er in het geheel uit ziet.

lut zei

Wat een lieverd! Ik ben benieuwd. Een fijne zondag, Chris

Inge Slaats zei

Hèhè, ben ik weer eens! Je hebt gelijk, de tijd vliegt voorbij, soms word ik een beetje moedeloos van alles wat ik wil doen en zien en waar ik allemaal naartoe wil. Gewoon even lekker een blogje bezoeken schiet er dan ook bij in, ggrrr.... Je laat hier weer een dot van een dametje zien. Jij maakt wel (met de nadruk op "wel") leuke poppetjes. Ik heb het bijltje er weer bij neergegooid, ben superenthousiast, koop een pakketje en huppetee......een Give Away, hihi......
Ik ga lekker verder aan mijn Scandinavia Christmas Quilt. Ik duik op de bank, ben nog moe na een paar dagen als oppas/slaapoma in de weer te zijn geweest....

Dag, dag, tot gauw, als ik weer wat meer tijd heb. Er is hier genoeg leuks te zien!

Liefs,
Inge

sylviawillemien zei

ik sluit me bij Inge aan............;;))

Inekeo zei

Wat een lekker koppie heb jij,ik ben benieuwd wat voor kousen Chris heeft klaar gelegd.
hoop dat je een fijn weekend hebt gehad en wat goed dat Chago weer mag auto rijden.
Groetjes Ineke

Carolyn Hosier zei

What a darling face Missie has peeking around the door!

I love the play house or maybe your garden house. Good job on the painting.

Thanks for sharing. Hugs from Carolyn :)