Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Drie lachebekjes


Hoe vinden jullie deze 3 lachebekjes? Samen met kleindochter Annoëlle gemaakt in de kas van de pompoen-kwekerij waar ik eerder over schreef. We hadden allebei nog nooit een pompoen uitgehold, dus dat werd hoog tijd. Oude kleren aan (dat had ik tenminste moeten doen), mouwen opgestroopt en laarzen aan de voeten, want het was lekker modderig. Het was echt hartstikke leuk. We hebben samen genoten, ook van een lekker stuk pompoentaart. Mmmmm. Annoëlle verzon de borstelige wenkbrouwen en de haren van stro. Op de 2e foto zijn het eigenlijk vijf lachebekjes. De 3 pomoenen staan nu bij dochter in de tuin te lachen, zo vrolijk!


17 opmerkingen:

Inge Slaats zei

Ooohhhh wat zijn ze leuk!!!!
En wat gaaf om dat samen met je kleindochter (die trouwens een prachtige naam heeft) te doen. Jullie staan samen superleuk op de foto!

Liefs,
Inge

Rian zei

Wat vreselijk leuk, Chris. ze hebben echt vrolijke snuitjes gekregen. Dat zal heel de herfsttuin opfleuren, denk ik zo. En wat geweldig om zoiets leuks met je kleindochter samen te doen. Goed idee van haar, die haren en wenkbrauwen. Weer een herinnering om te koesteren. :)
Liefs,

Lida zei

Zowel de drie als de vijf lachebekjes zien er geweldig uit en wat een creatieve kleindochter!! Grappig zoals ze dat stro heeft gebruikt!! Knuf
Lida

Saskia zei

5 mooie lachebekjes! Ik word hier vrolijk van!

Katrien zei

Heel leuk hoor.

Kleindochter zei

Dag lieve oma!!!
Ik vond het een ontzettend gezellige middag en wat leuk dat u de foto's op uw site heeft gezet. Niet alleen wij vonden het leuk (mama en zo...) maar ook de buurvrouw en het buurmeisje zijn een beetje jaloers, hahaha... Ik hoop dat ik dit nog een keer met u mag doen, of iets anders samen maken (van pompoenen).
Groeten Annoëlle

Chris zei

@ Dag lieve kleindochter!!!! Ik heb ook enorm genoten, vooral van jou! Dikke kus van oma.

Elly L zei

Wat zullen jullie een gezellige middag hebben gehad. Heel leuk die pompoenen. Enig om dit samen met je kleindochter te doen en dan reageert ze ook nog op je weblog, mooiere afsluiting van deze dag kun je niet hebben.
groetjes Elly

Anita zei

Wat zien ze er vreolijk uit. Je gaat er vanzelf van glimlachen. Heerlijk om iets samen met je kleindochter te doen.

Willy zei

Chris en Annoëlle ik vind ze geweldig. Die met die tandjes en wenkbrauwen, ook zo grappig. Jullie zijn natuurlijk het stralend middelpunt.
Groetjes

Joke zei

wat heerlijk om dat met je kleindochter te kunnen doen. Ze zijn erg leuk geworden en je kleindochter trots op haar werkstukken met oma.
Groetjes van Joke

Johanna Zweden zei

Wat enig zijn ze geworden Chris, nu het is niet te zien dat jullie het nog nooit hebben gedaan.
Nu nog een kaarsje erin en voor het raam, wou dat ik dat even kon zien
Leuke foto van jullie saampjes. 2 mooie dames.
Groetjes Joke

sylviawillemien zei

ai, Chris, wat een leuke foto van jouw en je DKD!!
het creatieve heeft ze dus duidelijk van jou: geweldig bedacht die borstelige wenkbrauwen!!!
fijn weekend, liefs, Syl

Annelies vdB zei

Wat ontzettend leuk dat je dat samen met je kleindochter hebt gedaan !

Marga♥ zei

Wat heerlijk om zo iets met je kleindochter te doen.
Ze zijn heel erg leuk geworden.
Heb je alle vlekken nog uit je kleren kunnen krijgen?

Groetjes,
Marga♥

Jantje zei

Geweldig mooi.

Jantje

Carolyn Hosier zei

Cute pumpkins, I am sure you had fun getting the goo out!!! "Happy Boo and Scare day"

Hugs, Carolyn