Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy's

Eindelijk weer eens een paar siggy's. Ze liggen al een tijdje in mijn siggy-doos hoor, maar ik kwam gewoon niet aan een logje toe. Hier komen ze.



De eerste is van Janine uit Hoorn. Prachtig geborduurd en zo vrolijk. De tweede komt uit de staat Washinton, USA, van Sara Bangs. Een gezellige kat.



Nummertje drie is gemaakt door Sherry Bedard uit Ontario, Canada en de laatste komt uit Zwitserland, van Lilo Kreuzer.
Ik ben nog steeds aan het ruilen hoor, langzaam, maar toch. De siggy-rol ligt te wachten op wat aanvulling.
Iedereen weer een heel fijn weekend toegewenst.

2 opmerkingen:

katrien zei

Leuke siggies.
Fijn weekend.

antje zei

Geven de siggie's makers ze aan elkaar?, wat leuk! dan is het elke keer weer een verrassing!
fijne zondag!
groetjes Antje