Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Juli en een verrassing

't Is toch weer gelukt om het juli-quiltje van de kalenderBOM van Elly op tijd klaar te krijgen. Dat komt, denk ik, omdat het boven aan mijn lijstje van 'leuke dingen doen' staat. Ik heb er elke keer weer heel veel plezier in. Nog 3 maanden te gaan en dan ben ik het jaar rond. In gedachten ben ik al met augustus bezig. Ik heb een klein album gemaakt, waar alle quiltjes in te zien zijn. Er staat ook een link in de rechter zijbalk.

Gisteren zat er een verrassing in de bak onder de klep van de brievenbus. Een totaal onverwacht pakje van Lut! Ik was helemaal vergeten dat ze een tijdje geleden beloofd had om een paar vingerhoedjes voor mij mee te nemen uit Frankrijk.

15 opmerkingen:

lut zei

Chris, heel graag gedaan! Je juli-bom is weer prachtig.

Elly L zei

Je quiltje is leuk geworden. Wat een prachtige vingerhoeden. Ik zou ze zo ook gaan sparen.
groetjes Elly

Annelies vdB zei

Wat een mooie kleur blauw heb je gebruikt in het quiltje. Je vingerhoedjes zijn een leuke aanvulling !

katrien zei

Leuk juli-quiltje.
En wat lief van Lut om aan jou te denken ,mooie vingerhoedjes bracht ze voor je mee.

Lida zei

Hoi Chris,
Leuk geworden je juli quiltje! En wat lief van Lut om vingerhoedjes en lapjes te sturen! Heb nog een mooie staan (dubbel) uit Noorwegen, dus als we elkaar zien zal ik hem meenemen (help me herinneren, please!) Wat goed dat jouw logje er wel staat, probeer al de hele ochtend te bloggen, maar kom er niet in, denk dat ik niet de enige ben! Heel fijne dag en doe kalm aan het wordt heet! Groetjes
Lida

willy zei

Mooi vrolijk juli quiltje heb je gemaakt (wat gaat de tijd snel het is al weer juli)
Lieve verrassing van Lut, mooie exemplaren.
Groetjes

sylviawillemien zei

wat lief van Lut!!!!
en wat zijn je maandquiltjes toch altijd schattig, Chris, je hebt zulk mooi kleurgebruik, geweldig!!!
enne, Lida, t ligt aan weblog.nl, hoor, er zijn er heel veel die er niet mee kunnen werken!!!
groetjes

Antje zei

Dat heb je knap gedaan Chris,en die vingerhoedjes zijn altijd leuk!
groetjes Antje

Carolyn Hosier zei

I love your quilt calendars--- my, my it is July already! Your album of them is very clever and your colors are lovely. Now, you will be almost ready for 2011!!!!! Your thimbles are wonderful too, I would love to see your collection some day.
It is a beautiful day in Des Moines, Iowa and my tomatoes are growing, BIG TIME! They are still green but, will have red ones in about 3 weeks---I hope! Carolyn

MARGA zei

Hoi Chris.
Wat ziet jou Juli mnd. er leuk uit.
Ik ben nog niet verder dan Maart.
En de vingerhoedjes leuk he als er mensen zijn die aan je denken mooi hoor.
Groeten Marga

marian'ne m zei

heerlijk fris en vrolijk bommetje !!
Liefff cadeau !!

Weer een mooi nadenkertje hier links !!

(((zwaaii))).... MM

Joke Foekema zei

Wat een leuke quiltjes zijn die maandquiltjes en leuk dat je er weer een vingerhoedje bij hebt gekregen. Ik spaar ze ook maar dan van de platsen waar ik geweest ben.
Groetjes van Joke

sylviawillemien zei

moest even wat bij je opzoeken en wat zag ik?
het nadenkertje!!!!............;)

Marianne K zei

Heb even je maandquiltjes album bekeken. Wat zien ze er enig uit. Lekker vrolijk.
Zonnig weekend toegewenst.

syl zei

Lovely

Syl
http://picasaweb.google.com/113864468388138033370/DedaisParaTrocaDedalesParaIntercambio#