Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een waslijn vol quilts en de ACQ


Het is vandaag wat koeler, heerlijk weer vind ik het. Goed weer om je was buiten te hangen. Niet dat dat bij mij het geval is hoor, mijn droger verveelt zich nooit, haha! Ik heb vroeger zo gigantisch veel was gehad, met 9 mensen in huis èn ook de praktijkwas, dat ik nu blij ben met het kleine beetje van ons tweetjes en met de droger. Maar zo'n waslijntje vol als op deze foto zou ik best willen hebben. Prachtig gezicht. Ik kreeg de foto ingelijst en wel van een vriendin. Hij komt natuurlijk uit de VS en is gemaakt door een kunstfotograaf. Hij is gesigneerd, maar ik kan de naam niet ontcijferen.

Ik heb weer 2 blokjes van de ACQ af, hele makkelijke, vooral die met de streepjes, maar het zijn er toch weer twee.



Allereerst blokje 35, Pinwheel blokken en dan blokje 36, Groenten en bloemen. Zo blijft mijn Amish quilt toch lang-zaam groeien.

Iedereen weer een heel fijn weekend toegewenst.

20 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Schitterend die foto, goed idee voor in mijn tuin, wat zou dat een leuk gezicht zijn ik denk alleen dat Angus er niet blij mee zal zijn, grinnik
Mooie je blokken Chris wat zal dat een vrolijk quilt worden
Knuf en een fijn weekeinden

Corrie zei

Wat werd je heerlijk verwend met bloemen Chris.
Prachtige foto van de waslijn vol quilts, zo sfeervol, het zou zo een eeuw geleden kunnen zijn. Ik begrijp dat je geen zin meer hebt in was aan de lijn na alles wat je daaraan ooit moest drogen, maar ik zou die heerlijke frisse buitenlucht aan mijn lakentjes niet willen missen en ik vind het ook erg leuk, werk was ophangen. Fijn weekend

Creatieveling Elly zei

Mooie foto. En toch weer twee blokjes af.
Fijn weekend
groetjes Elly

miranda sol zei

Wat een pracht van een foto....van zo een waslijn dromen we allemaal! EN je blokken zien er super uit Chris. Lieve groet en fijn weekeinde samen

Heleen zei

Wauw, die foto is om te smullen. Mooie veranda, prachtige quilts!

Yvonne aka sommeke zei

Ja, zo'n waslijntje willen we allemaal wel! Moooooi!
En toch weer 2 blokjes er bij hé!
Goe weekend!

Carolyn Hosier zei

Beautiful picture of the quaint historial home with all of the quilts! Love the blocks that you are showing and working on.

It is alway fun to have friends visit I am sure they all had a wonderful time with you. We have some grandchildren this weekend to visit us so we will be in store for some fun! Hugs, Carolyn from Des Moines, Iowa USA

marjan zei

Wat een frisse blokken zijn er weer gemaakt.
Dat wordt een hele mooie quilt.
Mooie quilts daar aan de lijn maar de droger is mijn beste vriend.
Fijn weekeinde
Groetjes Marjan

katrien zei

Wat een mooie waslijn.
Leuke blokjes heb je er weer bij en makkelijk of niet ,ze komen allen aan de beurt.

Lida zei

Wow, ik zou er speciaal een lijntje voor spannen, als ik zulke mooie quilts zou hebben! Maar ook bij mij is de droger mijn beste kameraad! Maar niet alleen het lijntje ook die mooie veranda zou ik niet afwijzen!! Heerlijke foto! En jij hebt weer twee mooie blokken gemaakt, dat wordt dus toch een schitterende quilt die samen met jouw andere ook niet aan een lijntje zouden misstaan! Dag Chris, nog een heel fijn en gezellig weekend, knuffel
Lida

Annelies vdB zei

Een rijk bezit hoor, zo'n waslijn met quilts.
Goed weekend !

willy zei

Hoi Chris, dat is een prachtige was. Ik zou al blij zijn met één exemplaar aan de waslijn. Wie weet.
Mooie blokken.
Fijn weekend, groetjes

sylviawillemien zei

oh, zo zou ik ook wel een waslijntje in de tuin willen, dit is wel wat anders dan een droogmolen met overhemden..........;)
leuke blokken weer, meid, tis elke keer een feestje om de nieuwe blokken te zien: je gebruikt zulke leuke stofjes!!!
XXX

Marijna zei

Heerlijk zo met die sneeuw erbij!!Ik zou wel een beetje hier willen hebben.Wat een prachtige quilts hangen er aan de lijn.Ik heb zelf helemaal geen waslijnen meer.Ik ben ook een wasdroger fan.

Erna zei

Leuk waslijntje. Moet ik hier op het balkon niet proberen, krijg ik meteen commentaar en een waarschuwing of bekeuring. Je mag nl. de was niet buiten hangen ook al houd je alles op je eigen balkon. Woon tegenover koopappartementen en die mensen willen dat niet daar moet je als huurder maar genoegen nemen.Je blokken zijn geweldig. Fijne zondag. Groetjes, Erna

Marga zei

De veranda is ook niet mis.
Zoiets zou ik ook wel graag willen en dan met de schommelstoel heerlijk zachtjes heen en weer een paar steekjes doen.
Dan kijken naar al dat moois wat aan de waslijn hangt.

Groetjes,
Marga♥

MarianneD zei

wat een mooie waslijn...stel je nou toch voor dat wij een klein lijntje spannen Chris,met alle ACQ blokjes eraan...óók leuk!
Jammer dat ze al aan elkaar zitten....;-)
Mooie blokjes weer,deze maand is er niets gebeurt met de ACQ maar volgende maand komen er vijf nieuwe...langzaam maar zeker,al dik over de helft...;-)

lut zei

Wat een heerlijk plaatje, Chris! Je blokken zijn ook weer super mooi.

Tineke zei

Wat een schattige blokjes maakte je Chris! Complimenten hoor! Enne, dat waslijntje? Hmm, dat zou ik best willen zien wapperen hier in de tuin, hihi. Groetjes en een fijne dag!

Willeke zei

Ja een prachtige foto he?
Je had 'm mij ook al eens gestuurd.

Dat zal je hier in Nederland toch niet snel aan de waslijn zien hangen......(misschien bij Goof?)

Groetjes,