Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Juniquiltje

Pffffff, wie kan mij vertellen waarom de tijd zo vlug gaat? Weet je waar ik dat ook altijd aan merk? Als ik weer  naar de kapper moet! Dan zijn er weer 6 weken voorbij. Soms is het natuurlijk wel prettig als de tijd snel gaat, maar soms zou ik willen dat er een paar uurtjes meer in een dag zaten. In ieder geval was mijn juniquiltje op tijd klaar en kan ik hem dus op tijd laten zien. Oh wat vind ik het leuk, die kleine werkjes en het is zo gezellig dat er elke maand een ander quiltje in mijn wisselhuisje hangt.

16 opmerkingen:

Ans zei

He Chris, wat is jou Juniquiltje leuk geworden zeg.

katrien zei

Leuk hoor.

willy zei

Hoi Chris, mooi blok in de rode ruit. Ik ga snel weer verder, want er zijn zoveel mooie blogs en de tijd loopt maar door.
Groetjes

lut zei

Wat een mooie!!

Erna Peekel zei

Leuk juni quiltje hoor! Zo lekker rood. Super.
Je vroeg mij hoeveel siggies ik nu heb voor mijn siggy 60 jaar project. Dit zijn er inmiddels 21 maar er komen er nog een stel bij. Ik krijg er van Inge 5 want die laat de kleinkinderen een siggy knutselen. Ik heb dit gevraagd omdat ik die van de kindjes in het midden wil hebben en dan de rest er om heen. Op mijn verjaardag in elkaar zetten zal niet lukken. Dit hangt ook nog wel af op welke dag ik mijn verjaardag houd. Maar zodra het kan wordt hij in elkaar gezet. Fijne dag nog verder en groetjes, Erna

Anita A zei

Hoi Chris, wat is je miniquiltje leuk geworden. Ik ben gek op hartjes.

marjan zei

Wat ziet dit quiltje er weer vrolijk uit.
groetjes Marjan

Lida zei

Wat een schatje is dit geworden!! Leuke stofjes, een fantastisch resultaat en zo gezellig! Genieten maar, knuffel
Lida

Rian zei

Wat een liefje, en zo mooi genaaid. Ik vind ruitjes altijd een beetje moeilijk.
groetjes,
Rian

Saskia zei

Hahaha herkenbaar! Ik ga ook elke 6 weken naar de kapper. "Is het alweer zover?" denk ik dan.
Je juni-quiltje is weer schattig! Is dat een krekeltje op het handvat?

Johanna Zweden zei

Welkom thuis Chago, heerlijk weer in je eigen huisje, met je lieve vouw.
Wat een schitteren quiltje is dit weer geworden Chris.
Nog heel hartelijk bedankt voor je mooie hand gemaakte dingen uit China, schitterend.
Fijne dag liefs Joke

inge zei

wat een leuk quiltje!

sylvia zei

PS, wat laat je je Quilters Blessing leuk zien op je blog!!!!

sylvia zei

wat een lieverdje, Chris!!!

enne....morgen je grootste lieverd weer thuis: feest in huize Jones!!!!
de welkomstgroet is onderweg!
geniet van de dag van morgen, veel liefs, Syl

Annelies vdB zei

Wat een leuk quiltje. Bij sommige dingen is het goed dat de tijd vliegt !

Marlies zei

Heerlijk zeg Chris dat je man weer thuis mag komen , lekker samen genieten van het gewone samenzijn , van de zon de tuin van de mensen om je heen die je lief zijn , geweldig he!
Ik drink straks mijn watertje op jullie gezondheid!

Liefs van Marlies