Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Eindelijk weer eens siggy's

Vandaag laat ik weer eens een paar siggy's zien die ik de laatste tijd heb ontvangen. Het zijn er weer genoeg om aan mijn siggy-rol te naaien.



De eerste komt uit België van Iris. Ze heeft pas haar 2e kindje gekregen. Nummer 2 komt uit Oostenrijk van Elfriede die al 17 jaar patcht. Ook maakt ze kaarten. Dan een hele vrolijke kleurrijke van Irene die kort geleden begon met de siggy-ruil. Ans quilt al 18 jaar en verzamelt sinds 2005 siggy's. Wat moet zij er een stapel hebben! Dan Isabelle. Zij woont in Frankrijk en is gek op haar hondje Mummy. Als laatste een siggy van Carolyn uit Iowa, VS. Zij is ook net met de siggy-ruil begonnen. Ze is kort geleden gepensionneerd en vindt het heerlijk thuis te zijn. Ze houdt van antiek, tuinieren, naaien en nog veel meer.
Thank you all so much for your beautiful siggy's. I am very glad with them!
Chago is thuis, hoera!! Mag hier verder revalideren, maar het ziet er allemaal goed uit hoor. Net als het weer en de tuin, oh wat is dat heerlijk.

10 opmerkingen:

Elly L zei

Wat heerlijk dat Chago thuis is. Natuurlijk hebben jullie nog een lange weg te gaan, maar hij is nu weer dagelijks om je heen.
Mooie siggy's voor j siggyrol.
fijn weekend
groetjes Elly

willy zei

Hoi Chris Fijn voor jullie dat Chago weer thuis is.
Mooie siggies, leuk dat je er iets over vertelt.
Ik word prettig afgeleid door je Quilters Blessings, in de zijkolom.
Fijn weekend.
ps Als je tzt in de buurt bent staat de koffie klaar ;)

Jantje zei

Dag Chris,

Ik ben blij voor je dat Chago weer thuis is. En dat je weer nieuwe inspiratie op kunt doen voor de quilts.

Veel groeten van Jantje

katrien zei

Fijn te horen dat Chago terug thuis is,das goed nieuws hé.
En wat een leuke siggies heb je erbij.
Fijn weekend en geniet samen van het mooie weer.

miranda sol zei

Ach Chris, wat wordt het toch een plaatje...verbaasd me niks dat je mee mag doen!!!!! En ik ben aan een nieuwe blog begonnen en hoop weer vaker langs te komen. Dikke knuffel voor jullie beiden. Fijn dat Chago zo goed vooruit gaat!

sylvia zei

leuk, Chris!!!
laat je je rol dan weer een keer zien??
tot morgen!!!
liefs

Yvonne aka sommeke zei

Mooie siggies maar ik vond ook de laatste regels van je logje het leukst om lezen!
Fijn weekend allebei!

Anita A zei

Hoi Chris, fijn dat Chago weer bij je is. Geef hem een welverdiende knuffel van mij !!

Marga zei

Heerlijk dat je manlief weer onder zijn eigen dak is. Kunnen jullie weer lekker genieten saampjes.
Groetjes,
Marga

Lida zei

Mooie siggies, goede uitbreiding voor je rol! Knuffel
Lida