Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Even vertellen....

Ik verbreek even mijn zwijgen hoor, want ik MOET even wat leuks vertellen. Zaterdag kreeg ik bericht dat mijn Siggy-quilt geselecteerd is voor de Algemene Tentoonstelling in Deventer in september. Omdat het thema 'Multicultureel' is, heb ik het er op gewaagd om foto's in te sturen. Ik was al begonnen met doorquilten en ik heb genoeg tijd om hem af te maken. Ik hoef er niet mee naar de Idylle en kan lekker op mijn gemak tussen de bedrijven door er mee bezig zijn, ook als Chago thuis is.


Het gaat nog steeds vooruit met Chago. Waar nog hard aan gewerkt moet worden, is het zelfstandig lopen, vooral buiten, leren opstaan als hij is gevallen en het onthouden van dingen. Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst met hem in de auto er op uit geweest. Een mooi tochtje over binnenweggetjes gemaakt en ergens een bakkie gedaan. Heerlijk! Komende weken zijn behoorlijk bezet met gesprekken en onderzoek in verschillende ziekenhuizen. Maar we komen er wel hoor!!

27 opmerkingen:

martine zei

Gefeliciteerd!!!!!!! Je hebt er ook een heel mooie aparte quilt van gemaakt.
Fijn dat Chago vooruit gaat . Maar het is niet niks waar allemaal aan gewerkt moet worden.
Groetjes.

Christine zei

Het is ook een mooie en kleurrijke quilt geworden.
Goed dat het met Chago alsmaar beter gaat;
Groetjes.

Jantje zei

Dag Chris,

De quilt is prachtig geworden en geweldig dat hij ook nog op de tentoonstelling in Deventer komt te zien. Ik beloof niks, maar doe wel mijn best om er ook te komen kijken.

Fijn dat het stapje voor stapje weer wat beter gaat met je man.

Veel groeten van Jantje, Meeden

Anita A zei

Wat leuk voor je, en terecht, want het is een mooie quilt geworden !!!Vooral je eigen inbreng tussen de Siggy's maakt hem bijzonder vind ik. Mijn doel is om naar Deventer te gaan,of het lukt is een tweede maar het zou leuk zijn om hem in het echt te zien.

Het is volgens mij nog best een lange weg die Chago moet gaan, maar met een positieve instelling komt hij er vast wel, en met jouw hulp erbij zeker!

Yvonne aka sommeke zei

Dat is 2 x goed nieuws Chris!
Proficiat met het hangen en fijn toch dat het met Chago weer wat beter gaat!

elise / tiel zei

Proficiat Chris!! Leuk dat jouw quilt geselecteerd is. Hij is idd erg mooi aan het worden. Ook fijn dat je goede berichten over Chago hebt. Succes en sterkte met alle gesprekken en onderzoeken die gedaan gaan worden in de komende weken.

Lieve groet,
Elise

Annelies vdB zei

Wat geweldig dat deze mooie quilt daar komt te hangen !
Heel goed te horen dat het vooruit gaat met Chago.
Veel sterkte met alles.

Rian zei

Lieve Chris, wat fijn om weer iets van je te horen. En gelukkig geen slechte berichten. Blij te horen dat het met Chago de goede kant uit gaat, ook al zal er nog heel wat geduld nodig zijn voordat alles afgerond is. Maar jullie positieve instelling gaat daar zeker bij helpen!
Leuk ook dat de siggie-quilt is geselecteerd voor de tentoonstelling. Nog maar kortgeleden hing je "haardvuur" te pronken, en nu deze. Compliment hoor. Hij is ook enig. Succes met het quilten.
Groetjes, Rian

marjan zei

Heerlijk om te lezen dat het beter gaat met Chago en dat jullie er samen even tussenuit konden.
Je quilt is ook prachtig aan het worden en verdient zeker een ereplaats tijdens de tentoonstelling.
Heel veel sterkte de komende week.
Groetjes Marjan

Elly L zei

Hey top dat je quilt naar de tentoonstelling mag.
En wat heerlijk dat het vooruit gaat met Chago.
Geniet van het quilten.
groetjes Elly

inge zei

wat leuk! gefeliciteerd!

Hennie zei

Hartstikke leuk dat je quilt op de tentoonstelling mag hangen.
Veel plezier met quilten!!!
Fijn dat het vooruit gaat met Chago.
Groetjes Hennie.

katrien zei

OH wat leuk voor je dat de quilt geselecteerd is.
En vooruitgang voor Chago,das ook goed nieuws.

Anne-Marie zei

Hoi Chris, je hebt ook hiervan iets heel moois gemaakt, succes met het verdere quilten!
En wat geeft het een goed gevoel dat Chago zo goed vooruit gaat!
Heel veel groetjes, Anne-Marie

Marijna zei

Hier mag je je stilte wel even voor onderbreken hoor1 Leuk datr je quilt daar mag pronken.Fijn te horen dat het met \chago nog steeds de goede kant uit gaat.

lut zei

Wat leuk dat jouw quilt gekozen is, Chris!
Fijn dat het goed gaat met Chago.

MarianneD zei

Wat leuk voor je Chris! Nog een extra stimulans om lekker door te pitten....;-)
Fijn dat het goed gaat met Chago,net zoals jezelf al opmerkte:Jullie komen er wel!
Mocht je iets héél lenterigs willen zien kom dan even kijken...het is een scheetje,meer zeg ik niet!

Mien B. zei

Gefeliciteerd Chris! Die ga ik zeker bekijken in Deventer.
Lieve groeten voor Chago en jou.

Lida zei

Gefeliciteerd, al weer een quilt voor de tentoonstelling geselecteerd, maar hij verdient het dan ook echt! Hij is origineel en prachtig in elkaar gezet en jou kennende zal het afwerken en quilten ook wel weer piekfijn in orde zijn! Geniet maar lekker van de daagjes met Chago en neem vooral de tijd voor jezelf! Dikke knuffel
Lida

Johanna Zweden zei

Van Harte gefeliciteerd Chris. maar het is ook schitterend, ben blij voor je,
Ben ook zo blij dat het goed gaat met Chago.
Spreken elkaar van de week.
Liefs en knuffel en een fijne dag Joke

dineke zei

Heel erg gefeliciteerd met de uitverkiezing van je siggyquilt voor de tentoonstelling. Hij ziet er ook wel supermooi uit.

Inge Slaats zei

Wat gááf Chris, je quilt op de tentoonstelling in Deventer. Gefeliciteerd en ik ga hem bewonderen, zeker weten.
En wat fijn dat het met Chago goed blijft gaan. Leuk uitstapje hebben jullie gemaakt en heerlijk genoten zo te lezen. Ach, het komt allemaal een keer goed hè.
Fijn Pinksterweekend en veel liefs!

Inge

Willeke zei

Wat geweldig leuk Chris en ook welverdiend!
Ik heb je ontwerp meteen opgeslagen omdat ik het zo uniek vond.

(en ik zie ook een bekende spreuk in beeld)
Hartelijke groetjes,

willy zei

Chris fijn om even van jullie te horen.
Een leuke verrassing dat je quilt naar Deventer gaat. Misschien kan ik 'm daar bekijken, het is niet zover weg.
Lieve groet

MARGA zei

Hallo Chris.
O Chris wat heerlijk voor jou dat het gelukt is met de siggy quilt.
En fijn om te lezen dat het beter gaat met Chago.
Wens jullie het aller allerbeste.
Groeten Marga

Ans zei

Gefeliciteerd Chris, wat leuk dat jou quilt mag hangen op de tentoonstelling. En wat een leuk verhaal met leuke foto's over jullie verloving, schitterend. Geniet ervan dat het met je man steeds beter gaat. Groetjes, Ans

Joke Foekema zei

Wat een geweldig leuk idee en wat een mooie quilt is dat geworden. Gefeliciteerd dat hij mag hangen op de tentoonstelling.
Groetjes van Joke (foekies fashion)