Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Blogpauze


Lieve mensen, ik denk dat het goed is als ik even een blogpauze neem. Kan een weekje duren of misschien wat langer. Ik red het op het ogenblik niet om al jullie berichtjes te bekijken en er op te reageren. Vind het wel heel jammer. Het moet maar even zo. Maar wat handwerken betreft, zit ik niet helemaal stil hoor. Af en toe stitch ik wat aan de Quilters Blessing en ik ben bezig mijn 1e siggy-quilt door te quilten. Lekker afwisselend en dat kan gezellig tussen de bedrijven door. O jee, ik zie ineens op de foto dat ik vergeten ben mijn haar te fatsoeneren. Dat komt er van als je alleen zit. Nou ja, het gaat om de quilt, toch?Iedereen een heel fijn weekend toegewenst en tot over een tijdje.

Het gaat gelukkig weer de goede kant op met Chago hoor, dus we houden de moed er in.

21 opmerkingen:

Heleen zei

Chris, doe lekker rustig aan! Je vergeet ons vast niet en wij jou niet dus eerst even lekker aan Chago en jezelf denken.Fijn weeekend.

Rian zei

Lieve Chris, wat zit je daar gezellig met al die kleuren op schoot en om je heen. Voel je niet bezwaard, want dat is helemaal niet nodig. Er is zoveel op je af gekomen de laatste tijd, en nóg, dat het heel normaal is dat je prioriteiten gaat stellen. Denk maar om jezelf en om Chago, dan heb je al genoeg aan je hoofd.
Liefs van mij

marjan zei

Chris, neem alle rust die je nodig hebt want die heb je nodig.
We zien jou en je gezellige verhalen vanzelf weer verschijnen.
Heel veel sterkte voor Chago en voor jezelf.
Groetjes Marjan

Annelies vdB zei

Heel begrijpelijk dat je een blogpauze neemt. Hopelijk tot snel.

katrien zei

Lieve Chris,Neem gerust de tijd,het is zeer begrijpelijk dat je een blogpauze inlast.Ik wens je alle goeds voor jou en Chago.

Lida zei

Hoi Chris,
Gewoon even helemaal rust nemen, prima idee! Lekker quilten, beter idee! Samen met Chago genieten, beste idee! Knuffel
Lida

inge zei

geniet maar van je rust, we zien je wel weer verschijnen!

sylvia zei

hallo Chris, neem jij maar fijn even pauze!!!!
helemaal gelijk!!
fijn dat het met Chago weer wat beter gaat en je zit er heel genoegelijk bij, zo met je siggiequilt!!
tot kijk, je bent even uit ons oog, maar zeker niet uit ons hart!!!!
veel liefs uit Zuid Scharwoude!!

Jantje zei

Lieve Chris,

Je haar zit lekker chabby op de foto, heel modern. En wat wordt de ziggy quilt al mooi. Ik heb ook de site van Ans gezien. Prachtig, ik ben ook weer aan een nieuwe top begonnen. Ook weer op kartonnetjes of dikke papier. Ik heb van jullie geleerd hoe het dubbelen gemakkelijker gaat. Ik had mijn bed gebruikt als werkruimte voor de quilt. Het doorpitten en zomen daar gebruik ik de strijkplank voor. Radio er bij aan, dat gaat ook prima.

Het is jammer dat je een poosje niet op de site aanwezig bent om een weblog te schrijven. Ik zal het echt gaan missen, want je schrijft heel leuke dingen. Ik hoop voor jullie tweetjes dat Chago binnen niet al te lange tijd weer een beetje de oude is.

Kom gauw terug Chris,

Harteljike groeten van Jantje uit Meeden.

marian'ne m zei

lekker 'bezig' kapsel, mooie foto !!;-)

rustig aan is goed meis.


(((zwaaii)))... MM

Yvonne aka sommeke zei

"Geniet" van de blogpauze, begrijpelijk dat je die nodig hebt! En wij lopen niet weg!
Wel terugkomen hé!
Liefs!

Balsemien zei

Hoi Chris, neem lekker de tijd voor jezelf! Sterkte met alles Chris...

elise / tiel zei

Hoi Chris,

Heel verstandig om even een blogpauze in te lassen. Chago en jijzelf zijn nu even het aller belangrijkst. Zorg goed voor jezelf en wij vergeten jou niet hoor ;-)), zoals jij ons ook niet zult en kunt vergeten :-))!

Lieve groet,
Elise

Simone Hopman zei

Lieve Chris,
Kan ik goed begrijpen hoor dat je even tijd nodig hebt het is allemaal best druk.
Fijn dat Chago vooruit gaat en dat is toch het voornaamste.
Gods zegen en veel liefs Simone

Corrie zei

We snappen het allemaal heel goed Chris en zoals je op de foto zit te quilten is nu echt nodig om bij te komen van alles. Groetjes aan Chago en kus voor jullie beiden.

Inekeo zei

Wat fijn dat het met Chago de goede kant op gaat,maar het is goed dat je zelf ook rust inlast want het is toch heel vermoeiend,heel veel quilt plezier groetjes Ineke ps leuke foto

Anita A zei

Hoi Chris, verstandig om een stapje terug te doen. groeten voor jou en Chago !!
Kijk eens op mijn blog, daar staat wat voor je !

Johanna Zweden zei

Rust maar lekker uit Chris.
Liefs joke en geniet

marcella zei

tot ziens, Chris, geniet van je "vrije tijd" en beterschap gewenst voor Chago

MarianneD zei

Chris,geniet van je blogpauze...je hebt momenteel genoeg aan je hoofd...veel beterschap voor Chago en neem je rust!
ps. Leuke foto...;-)

Saskia zei

Goed zo! Even rustig aan. Dat heeft elk mens zo nu en dan nodig. Maar zeker in zo'n turbulente tijd als jij nu beleeft.
Ik kijk wel af en toe of je er weer bent.
Niks mis met je kapsel trouwens. Leuke foto!
Groetjes, ook aan Chago!