Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

April en hoe het verder gaat.

Vanaf vandaag hangt dit Aprilquiltje van de kalenderBOM van Ellie in mijn wisselhuisje. Het lag gelukkig al een poosje klaar. Ik vond het achtergrondstofje wel heel toepasselijk, het patroontje er op lijkt net paaseitjes. Deze keer heb ik voor de stitchery gekozen.
Gistermiddag hadden Chago en ik een uitgebreid gesprek met de revalidatie arts. Chago is nu aangemeld bij Heliomare in Wijk aan Zee. Het kan wel 1-2 weken duren voordat daar een plekje is. Ik hoop zo dat we snel bericht krijgen dat hij daar naar toe kan. Het kan zijn dat hij er 2 of 3 of zelfs meer maanden moet blijven! Hij moet o.a. leren los staan, lopen, gewoon en trap. Gelukkig dat er zo'n Revalidatie centrum bestaat, maar tjonge, we zijn nog nooit zó lang uit elkaar geweest. Voorlopig leef ik maar met een dag tegelijk, de rest komt wel.

18 opmerkingen:

sylvia zei

wat een schatje, Chris!!!
ik denk dat Heliomare een goede plek is om te revalideren, maar we hadden het liever anders gezien, he?!

Annelies vdB zei

Wat maken jullie toch ineens allemaal mee Chris.
Ik leef echt met jullie mee.

lut zei

Wat een lief quiltje! Veel beterschap voor Chago en natuurlijk ook het allerbeste voor jou, Chris

Yvonne aka sommeke zei

Fijn dat je je zinnen wat kan verzetten, het is een schattig quiltje geworden Chris!
Duim voor Chago!

Rian zei

Nounou, dat is heftig, Chris.. een aantal maanden nog wel. Dan moet er heel wat her-aangeleerd worden, denk ik. Maar dat is wel te overzien. Als het allemaal maar weer goed komt.
Lief quiltje!
Warme groet!

Inekeo zei

Hallo Chris,Wat een leuk haasje en wat een tegevaller dat jullie zolang uit elkaar moeten,Chago is daar wel in goede handen maar toch samen veel sterkte en toch fijne Paasdagen groetjes Inekeo

marjan zei

Hallo Chris,
Moet jij niet slapen op de tijd dat je dit berichtje plaatste.
Heliomare is een goede plek voor Chago om te revalideren.
Heb dit met familieleden ondervonden.
Hoop voor hem dat hij daar sneller terecht kan.
groetjes Marjan

katrien zei

Leuk quiltje.
En wat een narigheid,maar weet zeker dat ie daar in goede handen zal zijn.Zal wel af en toe moeilijk zijn.Maar ik duim voor jullie dat alles snel beter kan gaan.Pas je ook een beetje op jezelf ?

Simone Hopman zei

Lieve Chris, wat moeilijk voor jullie beiden maar wel fijn dat er een plekje is voor Chago om weer echt helemaal beter te worden.
Er wordt ook in de komende tijd door God voor jullie gezorgd
Liefs Simone

Inge Slaats zei

Lieve Chris, de komende tijd zal je niet mee gaan vallen, maar probeer maar voor ogen te houden dat die maanden voorbij gaan en dat het dan weer helemaal goed komt. Ik weet wat het is, opnieuw alles leren alsof je een baby bent. Al die "gewone" dingen zoals lopen, het is heel heftig als je dat opeens niet meer kan en Chago zal vele moeilijke momenten krijgen, het gevoel van "het komt nooit meer goed" komt meer dan eens. Maar je hebt mij gezien en het lijkt alsof er nooit iets is gebeurd. Het komt goed, hoor Chris, zeker met jouw steun, want dat is zó belangrijk. Jouw steun, vertrouwen en vooral geloof in dat het goed komt, gaat hem het meest helpen. Ik denk veel aan jullie, ben er namelijk van overtuigd dat al die gedachten van mensen die om jou en Chago geven ook heel veel helpen.

Heel veel liefs,
Inge

Inge Slaats zei

Vergeet ik nog te zeggen dat ik het quiltje schattig vind! Je hebt er weer een leuke eigen draai aangegeven met die bloemetjes.

XXX,
Inge

Marga zei

Hoi Chris.

Go Chris toch wat kunnen dingen snel veranderen. Ik hoop toch zo dat alles weer goed komt en dat Chago daar de kracht voor heeft maar ik wens jou ook heel veel sterkte toe want het is niet niks wat er allemaal is gebeurd.
Veel liefs
Marga

Lida zei

Zo dat is heftig, wat een lange tijd, gelukkig is hij redelijk snel aan de beurt! Maar ja het zal wel wennen zijn voor jou, zo lang alleen, maar mag hij in het weekend niet naar huis? Wens hem maar sterkte en jij natuurlijk ook veel sterkte gewenst en als je er even tussen uit wil, je weet het het bed bij Ome Jan is vrij!! Wens ik jullie toch heel fijne en zonnige Paasdagen, groetjes
Lida

Annelies.H. zei

Oeps Lieve Chris, dit is toch wel een héél heftig verhaal, dat valt flink tegen , dit had ik niet zo verwacht, dit is een heftig ongeluk geweest, ik dacht van de week eerst nog misschien is Chago met Pasen wel thuis. Chris ik wens jullie sterkte, en hoop dat het allemaal weer goed komt.

Liefs van Annelies.H.

MarianneD zei

je hebt er een leuk quiltje van gemaakt Chris! Het is even slikken de komende tijd maar heb vertrouwen...straks is hij weer thuis,gezond en al!
Maak er toch een stel fijne dagen van met elkaar!

willy zei

Wat een gevolgen heeft het allemaal, dat is een behoorlijke periode. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.
Lieve groet

Heleen zei

Dat is niet mis zo'n lange periode uit elkaar. Het is dus wel een hele erge klap geweest hoor! Heel veel succes samen en maak er het beste van.
Door jouw april quiltje heb ik die van mij ook snel weer opgehangen. Vergeet het zo snel. En je volgende blogje over die quilters blessing is gaaf!! Meteen even bij Marianne gekeken en ik denk dat ik toch op die manier me ook eens aan de klosjes waag. Wat is het een beauty he!Kan me voorstellen dat je daar lekker wat afleiding aan hebt. Fijne pasen!

Willeke zei

Pfoe, ja dat zal niet mee vallen Chris!
Sterkte hoor Meis!
groetjes,