Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Weer iets beter

Allereerst wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor al jullie lieve reacties en bemoedigingen. Wat doet dat je goed! Wat een zegen van deze manier van webloggen. Jullie zijn allemaal schatten! Ik volg jullie sites even niet, maar dat zullen jullie wel begrijpen. Er komt ineens zoveel op me af, dingen regelen, telefoontjes en natuurlijk de bezoekjes aan Chago.
Eergister werd ik verrast met een verschrikkelijk leuk, lief, gezellig pakje met een eierwarmertje er in. Zó fijntjes gehaakt. Ik werd er helemaal blij en warm van. Het kwam ook op een moment dat ik het zo goed kon gebruiken! Dank je wel lieve Rian! Je bent een heerlijk en warm mens!
Chago is inmiddels van de monitor en infuus af. Hij heeft wel behoorlijk wat krachtverlies aan de rechterkant van zijn lichaam. Arm en been. Door kleine bloedinkjes in de linker hersenhelft. Er volgt dus een periode van revalidatie. Er wordt een behandelingsplan gemaakt en een plaats voor hem gezocht. Hij had gister al wel weer wat meer praatjes. Een goed teken! Wat ben ik blij dat ik hem nog heb!! In de krant stond gister dat er getuigen van het ongeluk gezocht worden, omdat nog steeds de toedracht niet helemaal duidelijk is. Vanmorgen wat extra inkopen voor hem doen en dan vanmiddag weer fijn naar hem toe. Fijne dag allemaal.

16 opmerkingen:

Lida zei

Dan is de klap wel erg hard aangekomen als er ook nog revalidatie aan te pas komt, maar we zijn allemaal erg opgelucht dat het toch al weer zo goed gaat! Maar ik denk dat jij pas opgelucht bent als hij weer lekker bij jou thuis is! En revalidatie is wel goed, hij ligt nu ook al weer een aantal dagen in bed en dan nemen je krachten ook snel af. Succes gewenst en natuurlijk veel sterkte voor je hele gezin! Knuffel
Lida

Goof zei

Verschrikkelijk, zo plotseling het ziekenhuis in. Wat zullen jullie ontzettend geschrokken zijn, ik kan het me heel goed voorstellen!
Heel veel sterkte, en Chago zet 'm op! Zodat je weer in een mum van tijd bij je Lieverd thuis bent!
Knuffel voor jullie allemaal.
:o)

martine zei

Is niet een klein ongelukje geweest.
Maar fijn dat het elke dag beter gaat.
Ik zal voor je duimen dat hij snel weer naar huis mag.
Liefs.

willy zei

Toch goed om te horen dat hij al weer wat praatjes heeft.
Ik denk aan jullie, heel veel sterkte.

sylvia zei

hallo chris, de klap is dus wel wat harder dan in eerste instantie werd gedacht.....
maar kan hij niet thuis revalideren?? moet hij naar een verpleeghuis??........:(
ik ben blij dat het beter gaat en hij praatjes heeft, het is nog steeds niet voor te stellen dat het gebeurd is!
de ene zaterdagavond feest, de volgende in het ziekenhuis!
laten we elke dag koesteren.......
hou je taai, liefs, syl
ps.fijn hoor, een berichtje op je blog: je wordt veel bezocht nu, denk ik, we willen allemaal weten hoe het gaat!!!

Anita A zei

Hoi Chris, fijn om te horen dat het alweer wat beter gaat met Chago. Zorg ook goed voor je zelf !!

Yvonne aka sommeke zei

Oei, toch een harde klap dus!
Ik duim voor een snel volledig herstel!

marijke dekker zei

lieve chris,

Ik dacht even kijken hoe het met Chris is en las toen over het ongeval van Chago.
Het leven is dan inderdaad erg kwetsbaar en alles kan dan opeens anders zijn.
Maar gelukkig gaat het beter met Chago. Doe hem de hartelijke groeten van ons.
Hopelijk wordt er een goede revalidatieplek voor hem gevonden en word hij weer helemaal de oude Chago. Ik wens je Zijn sterkte toe in deze drukke dagen voor jou Chris en heel veel liefs van ons.
Marijke ( en Jan) Kunming

Ria zei

Hoi lieve Chris,
Was even niet op je log geweest en nu lees ik dit vreselijke bericht, en fijn dat het al weer wat beter gaat. Ik wens jouw en je gezin veel sterkte (zal een kaarsje branden).
Lieve groeten van Ria.

Annelies vdB zei

Je zult het wel erg druk hebben met van alles regelen.
Heel veel sterkte voor jou en je man.

MarianneD zei

Veel sterkte Chris,goed dat hij weer praatjes heeft,nu de rest nog....

Saskia zei

Fijn dat je ons op deze manier op de hoogte houdt van de situatie van Chago.
Gelukkig krijgt hij weer praatjes. Da's een goed teken! Nu nog de kracht voor de rest. Hou je taai, Chris en Chago!

Willeke zei

Fijn te horen dat het weer wat beter gaat!

groetjes,

Inge Slaats zei

Jeetje Chris, wat is dit nu? Ook ik was een paar dagen niet op je weblog en nu lees ik hier over het akelige ongeluk dat Chago is overkomen. Gelukkig lees ik nu ook meteen dat het alweer wat beter met hem gaat, wat een opluchting en wat heerlijk voor jullie. Je zult het zien, nu gaat het elke dag een stukje beter, maar het heeft tijd nodig hè Chris, revalidatie is niet iets van eenb paar dagen. Ik wil jou en Chago graag heel veel sterkte toewensen. Vanaf nu zal ik vaak eens extra aan jullie denken.

Dikke knuffel van mij!

Inge

Marijna zei

Goed te lezen dat het steeds beter gaat met Chago. Toch ook nog wel even te gaan met revalideren. Het belangrijkste is, dat alles weer in orde komt. Sterkte en liefs...

jolie zei

Wil jullie sterkte wensen en ook kracht. Dacht aan het begin van deze nieuwe maand even de weblogs na te lopen en lees het nu dus ook voor het eerst.