Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Het gaat goed!

Het gaat gelukkig goed met Chago. Hij ligt nog aan de bewaking (brain care), maar ik heb hem zelfs vanmorgen aan de telefoon gehad! Zijn herinneringen komen gelukkig weer terug. Alleen de klap zelf en alles daarna van die nacht, weet hij niet. Gister heb ik een fijn gesprek gehad met de politie die na het ongeluk ter plaatse was en hebben meegeholpen. Ik weet nu ook beter wat er precies gebeurd is. Ik ben ontzettend dankbaar en heb alle lof voor de manier waarop iedereen gehandeld heeft. Ook de automobilist, een jonge man. Ik ga hem nog ontmoeten. Wat is Chago gespaard. Het had allemaal veel en veel ernstiger kunnen zijn.
De 3 oudste kleinkinderen wilden opa gister ook heel graag zien. Ze mochten om de beurt heel even bij hem. Het was zo ontroerend om te zien hoeveel indruk zoiets maakt op de kinderen. Die grote, sterke altijd vrolijke man ineens zo slap en stil in een ziekenhuisbed. Daar kwamen natuurlijk tranen.
Ik krijg veel telefoontjes, mailtjes en de buren zorgen voor de hond. Er wordt goed voor ons gezorgd hoor.

27 opmerkingen:

Anita A zei

Hoi Chris, wat fijn om te lezen dat het goed gaat met Chago en ook fijn dat jij goed wordt opgevangen en gesteund.

Heleen zei

dat is een goed bericht. fijn dat je zo goed geholpen wordt.

Lida zei

Wat een opluchting dat hij het zo goed maakt, een hersenkneuzing is niet niks, dus nu maar even wachten tot hij mee naar huis mag! Wens hem maar het beste en jij sterkte de komende tijd, dikke knuffel
Lida

marjan zei

Lieve Chris,
Je kunt je niet voorstellen hoe ongelooflijk blij ik ben dat het goed gaat met Chago.
Jij heel veel sterkte de komende tijd.
Groetjes marjan

sylvia zei

lieve meid, wat ben ik blij dat het goed gaat!!!
en dat ook alle zaken eromheen zo lopen, zodat je op een goeie manier alles kunt verwerken!
jammer genoeg kan ik even niets voor je doen......wel aan jullie denken!!!
liefs, syl

Rian zei

Lieve Chris,
Wat ben ik blij dat je goede berichten hebt, want inderdaad, het had zo anders kunnen zijn. Dat zijn geheugen weer terugkomt is een heel goed teken. En dat hij van de rest niets meer weet is ook normaal hoor. Mijn oudste zoon heeft ook eens een ongeluk gehad, en kon een paar dagen later pas alles tot áán de klap vertellen... De rest is altijd een gat gebleven... Ik leef heel erg met je mee, en ben blij dat er zoveel praktische hulp voor je is.
Liefs, en sterkte gewenst.

Annelies vdB zei

Wat fijn dat het goed gaat met je man. Nogmaals heel veel beterschap en sterkte toegewenst.

Anita zei

Gelukkig dat het al weer wat beter met je man gaat en jullie er met de schrik van af komen. Spoedig herstel en veel sterkte.

inge zei

fijn te lezen dat het de goeie kant uit gaat! sterkte!

Saskia zei

Wat een opluchting!

Klazien zei

Gelukkig dat het goed gaat Chris!
Nogmaals veel sterkte hoor!
Ik denk aan je.
groetjes Klazien

IngridR zei

Ik lees het net bij Joke.
Gats, wat een schrik.
Fijn te lezen dat het iets beter gaat.
Heel veel beterschap voor je lief. En pas goed op jezelf.

Marga Bult zei

Hallo Chris.

Ik heb vandaag pas gelezen wat Chago is overkomen. Wat zul je geschrokken zijn.
Hoop maar dat het allemaal weer goed gaat komen. Chago is in goede handen maar zorg ook goed voor jezelf want dat zul je echt nodig hebben.
Wens jullie alle goeds toe.
Groeten Marga

katrien zei

Dag Chris,
dit lees ik nu pas.Gelukkig gaat het al wat beter.Spoedig herstel voor Chago

elise / tiel zei

Hallo Chris,

Ik lees nu pas over het ongeluk van je man. Wat zul je gelukkig zijn, dat hij er nog is en dat het al wat beter met hem gaat.
Pas wel goed op jezelf hoor!
Sterkte de komende dagen en heel veel beterschap voor Chago.

Groeten,
Elise

nelleke zei

Hallo Chris ook ik lees net wat je man is overkomen en gelukkig dat het weer wat beter met hem gaat dus wil ik hem van harte beterschap toewensen en voor jou hou je sterk.Ook fijn te lezen dat er zoveel mensen met jullie meeleven.groetjes Nelleke

Yvonne aka sommeke zei

Fijn te lezen dat het een beetje beter gaat met Chago!
Hou je taai hé Chris!

dineke zei

Oh Chris, wat een schrik zeg, goed te lezen dat het al met al toch mee valt. Heel veel beterschap en sterkte de komende tijd.

lut zei

Lieve Chris, ik lees pas deze berichten.
Wat kan je leven toch plots veranderen hé.
Goed dat het al beter gaat met Chago.
Heel veel beterschap en sterkte voor jullie beide.

Marijke zei

Hallo Chris, ik lees net pas wat je man is overkomen maar ook gelijk dat het al weer beter gaat wat een schik zeg gelukkig dat je zoveel steun van iedereen hebt. Ik wens je man heel veel beterschap en jou veel sterkte denk ook een beetje aan je zelf hoor groetje en liefs Marijke

Sylvia Kaptein zei

Veel sterkte! Jullie waren daarvoor nog in onze winkel! Wat er al in een korte tijd kan gebeuren.... beterschap!

Sylvia Kaptein
Sylka-Mode

willy zei

Gelukkig goed nieuws. Knuffel Willy.

Inekeo zei

Wat een schrik maar gelukkig goed nieuws heel veel sterkte en beterschap Ineke

Annelies.H. zei

Lieve Chris,
Even een paar dagen niet op je web geweest, en nu lees ik dit, wat heftig, zo zie je maar, een ongeluk zit echt in een klein hoekje. Wat zal jij geschrokken zijn.
Hopelijk hersteld hij goed en houdt Chago en niets aan over.Ik wens je heel veel sterkte en Chago beterschap, en hopelijk is hij voor de Paasdagen weer thuis?
Ik zie het helemaal voor me, de kleinkinderen naast het ziekenhuisbed waar hun opa ineens in ligt, zo lief...
Ik wens jullie alle goeds en een lieve groet van Annelies.H.

Willeke zei

Fijn dat het goed gaat Chris!

Ik zal duimen EN een schietgebedje doen!

groetjes,

MarianneD zei

Lieve Chris,wat een schrik! Bedankt voor je mailtje,veel beterschap voor Chago en jij sterkte met alles! Liefs,Marianne

Marijna zei

Wat een opluchting dat het goed gaat! Knuffel van mij.