Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een feestelijke rok


Van kleins af aan draag ik het allerliefste een broek. Ik weet niet hoe ik daar nou aan kwam, maar ik wilde eigenlijk altijd graag een jongen zijn.... Avonturen beleven en zo en daar paste natuurlijk geen rok bij. Ik vind het nog steeds heerlijk dragen en voel me er het lekkerste in. Maar dit weekend droeg ik deze rok! Zaterdagavond bij een verrassingsfeestje, en vandaag gewoon omdat ik hem mooi vind.


In het najaar van vorig jaar waren we in Hoorn en ineens bleef Chago stilstaan en zei: "die vind ik prachtig, echt iets voor jou". Tja, daar hing hij, buiten aan een knaapje mooi te wezen. In de aanbieding. Ik kon het niet laten en ging toch maar passen. En ik was verkocht! Hoe kan het ook anders. Zo mooi geborduurd en dan ook nog een prachtige schaar en garen er op. En ook nog een ingebouwde zwarte tulen onderrok! Het is dus de enige rok die ik heb en als ik hem draag, doe ik dat met plezier. Maar ik droeg vandaag ook even wat luchtigers, want wat was het lekker in de zon!!! Voor het eerst ons broodje buiten gegeten en eindelijk weer eens heerlijk rustig een boek zitten lezen.

12 opmerkingen:

Elly L zei

Het is ook wel een prachtige rok.
fijne avond.
groetjes Elly

Rian zei

Wat sta je er weer gekleurd op, Chris. Een prachtige rok, die je vast een bijzonder gevoel geeft als je 'm aan hebt. En wat fijn dat het met de lente de goede kant op gaat he?
Liefs,
Rian

Lida zei

Wat is hij mooi, snap best dat je die rok graag draagt! Past inderdaad perfect bij jou! En jij hebt dus ook lekker buiten kunnen zitten, wij hebben er koffie gedronken en ik heb 's middags nog een uurtje buiten zitten borduren, beetje fris nog, maar wat is dat zonnetje lekker! Nog een heel fijne dag, knuffel
Lida

Anonymous zei

SCHITTEREND !!!!!

MM

Erna zei

Hij is echt prachtig. Ik zou rustig zo'n rok kopen om hem alleen maar buiten de kast te laten hangen. Ik ben helemaal geen rok type. Dus ik herken jou verhaal wel een beetje. Fijne dag verder. Groetjes, Erna

Gerrie zei

Ooooh Chris je hebt helemaal de lente om je lijf !
En dat schaartje , een betekenis ?
Wat wel zo fijn is niemand kan er een bloempje van je rok afplukken !
Tenzij het schaartje hiervoor is , dat geloof ik niet .
Je verteld zoveel gezellige verhalen , gewoon leuk om er naar te luisteren .
Mooie foto,s maken kun je ook en , wij blijven wat dat betreft gewoon kind en zijn dol op prenteboeken , dat is plaatjes kijken .
Ik denk nog vaak aan het lieve Elfje wat eens in je tuin stond , wat ontroerend hoe je dit aan ons doorgaf !
Maak er een album van , voor het elfje , voor later als ze groot is !

marjan zei

Wat een prachtige rok heb je hier aan.
Ik ben ook een broekenmens.
Waar is deze rok gemaakt?
Moet heel veel tijd heben gekost.
Groetjes Marjan

willy zei

Prachtig Chris. Wat komen die kleuren mooi uit op het zwart.
Leuke surpriseparty voor Sylvia.
Groetjes

lut zei

Chris, wat een prachtige rok!!

Willeke zei

Inderdaad een plaatje!
Ik denk dat je Russische vriendinnen hem ook wel mooi zullen vinden, mat die schitterende bloemen erop.

groetjes,

sylvia zei

CHRIS, het is inderdaad een prachtige rok!
door alle commotie heb ik het niet gezegd, maar hij viel me meteen op!
heel feestelijk!!!!
kun je mee voor de dag komen........;;))

Corrie zei

Chago heeft een geweldige smaak en jij hebt hele mooie benen Chris ;- )))