Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy's

Zo, eindelijk weer eens een paar siggy's. Ik heb het even kalm aan gedaan omdat ik met andere dingen bezig was, o.a. de siggy-rol. Binnenkort ga ik ook mijn siggy-quilt sandwichen. Stof voor de achterkant ligt klaar. Maar nu de 3 laatste siggies die ik ontvangen heb:

Van Steffini had ik er eigenlijk al een ontvangen, een tijd geleden al, maar deze is ook weer heel erg welkom. Dan eentje van Klazien, die niet alleen van quilten houdt, maar ook van lezen en hardlopen. En tot slot een olifantje van Heidi uit Zwitserland. In de winter houdt zij zich veel bezig met het spinnen van Lamawol en breien. Zo kom je via de siggies ook allemaal andere hobby's tegen. Leuk!

14 opmerkingen:

marjan zei

Wat een mooie siggies heb je weer gehad.
Jullie BEE ziet er gezellig uit en wat worden er een mooie dingen gemaakt.
Groetjes Marjan

Evelien zei

Hallo Chris,

Wat ontzettend leuk dat je al zo snel een verslagje over onze Bee op je site hebt. Ik heb me erover verbaasd dat de foto's zo mooi geworden zijn, vooral mijn eerste wandkleed komt mooi en vrolijk over, heldere kleuren. Wat is je site toch ontzettend kleurig en gezellig. Ik geniet er erg van. Ik heb nu ook door hoe ik een reactie kan sturen.

Dikke knuffel van Evelien

katrien zei

Leuk je siggies.
En de bee heerlijk ook om elkaar wat te helpen.

willy zei

Leuk om er via dit verslag even bij te zijn. Mooie siggies heb je er weer bij.
Fijn weekend, groetjes

Rian zei

Wat klinkt dat reuze gezellig allemaal. En heel leuk om al die verschillende vorderingen te zien Chris. Mooie siggies ook weer.
Liefs en fijn weekend van mij.

Lida zei

Gave stitchery is het geworden en perfect dat ruitje erom heen! En wat een gezellige bee houden jullie, nu allebei de dames hebben eer van hun werk, dat wandkleed is echt super, zo vrolijk die kleuren, fijn dat ze het af gaat maken! Nog een heel fijn en gezellig weekend, groetjes
Lida

Tineke zei

Wat een gezellig bericht schrijf je weer Chris! Volgens mij hebben jullie het superleuk tijdens de Bee!

Erna zei

Zo, dat klinkt lekker gezellig. Je hebt er ook weer leuke siggies bij gekregen. Fijn weekend. Groetjes, Erna

Corrie zei

Chris wat leuk dat je anderen zo enthousiast maakt voor quilten en echt fijn dat ze er plezier in hebben gekregen, bij mij nog steeds niet gelukt :- (
Maar als ik je stitchery zie begin ik meteen weer te glimlachen want dáár kan ik me helemaal in vinden en wat ben jij daar zelf ook heerlijk enthousiast over, het is ook een plaatje!

Inge Slaats zei

Wat een prachtige quiltjes in wording van je bee-leden laat je zien Chris. Heerlijk hè, zo met elkaar dingen doen en iemand te kunnen helpen.
Leuke siggies heb je weer gekregen. Ik ga er morgen ook een paar laten zien in een apart logje. In mijn log van gisteren kwamen ze niet tot hun recht, heb ze er dan ook weer uitgehaald. Ik wil, net zoals jij dat doet, de dames die ze gemaakt hebben, wat extra aandacht geven, wel zo leuk.

Liefs en een fijne zondag!
Inge

PS: ik heb een hele grappige Matroesjka, die in de ware zin het woord eigenlijk geen Matroesjka is, gekregen. Kijk maar eens op mijn blog.

Annelies.H. zei

Wat een heerlijk verhaal Chris, altijd leuk om bij jou te lezen, ik ben niet zo goed in leuke verhaaltjes schrijven.
Prachtige siggies heb je weer ontvangen, ik vind het heel bijzonder dat er even iemand voor jou bezig is om een leuk blokje te maken, waar dan ook.
Gaaf dat jij andere ook zo helpt met quilten en je enthousiastme zo kan over brengen.

Fijne dag verder,
Lieve groet Annelies.

Marga Bult zei

Hallo Chris.
Wat heerlijk toch om zovbeel fijne mensen om je heen te hebben en dan ook nog te zien dat ze het quilten onder de knie krijgen.
Zo'n bee is altijd prettig beetje kletsen beetje werken en heel veel saamhorigheid dat voelt goed.
En wat de acute reuma betreft weet er alles van mijn man is het 5 jr. geleden overkomen toen moest ik hem achterlaten in het ziekenhuis en dachten ze een tijdje later dat hij de ziekte van Khaler had.
Een heel spannende tijd maar alles is goed gekomen.
Groeten Margaquilt

miranda sol zei

Weer zo een bijzonder verhaal. Zo zie je dat iedereen wel wat meegemaakt heeft niet. Dikke knuffel vanuit Virginia

Johanna Zweden zei

Goedemorgen Chrisje, koffie staat klaar. komt U maar. Wat enig je nieuwe siggys en wat leuk je Beetje, wat een succes, wat en mooie quiltjes hebben ze al gemaakt, nu je zal trots zijn op je dames.
Groetjes Joke en een fijne dag