Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Droomquiltje

Gister kreeg ik het bericht dat het quiltje dat ik voor de Stichting Jopie's Dromenquilt (je moet hier echt even kijken!) heb gemaakt een bestemming heeft gevonden! Het gaat naar een meisje van 17 dat al een jaar op bed ligt, niets kan doen en wacht op een hele ingrijpende operatie. Ik kreeg er kippenvel van toen ik het hoorde. Zo jong en zo ziek! Oh wat ben ik ontzettend blij dat ik iets voor deze Stichting gedaan heb en dat ik dit meisje er blij mee kan maken. Ik hoop dat ze hem leuk vindt, maar bovenal dat er een toekomst voor haar is.

15 opmerkingen:

Elly L. zei

Wel een prettig idee dat je weet waar je quiltje naar toegaat. Dan weet je waarvoor je het doet. Trouwens een prachtige quilt.
groetjes Elly

Heleen zei

Wat goed dat je weet wie er nu blij mee is. En ja, dan weet je inderdaad dat het heel belangrijk is om dit te doen!

Lida zei

Hallo Chris,
Wat fijn dat jouw quilt zo goed terecht gekomen is, ik hoop dat de jongedam er nog heel lang plezier van mag hebben en dat ze weer heel snel opknapt! Heb van de mijne nog niets gehoord. Erg fijn om te doen en heerlijk om te krijgen! Nog een heel fijne dag, knuffel
Lida

katrien zei

Leuk voor je dat je nu weet waar je quilt is.Daar zal ze wel blij mee zijn.

sylvia(willemien) zei

wat leuk, chris, dat je iemand blij kunt maken! en wat een leuke quilt!!!!
daar moet je wel blij van worden, ik hoop het van harte voor dat meisje!
groetjes, sylvia

Anita A zei

Hoi Chris, wat een mooie quilt. Het artikel over dit meisje stond bij ons in de krant, wat een leuk toeval.

Anita A zei

Chris, de kat die jij op het Amicorum voor Joke hebt gemaakt, heb je daar een patroon van?

willy zei

Chris wat mooi dat je dit meisje iets blijer kunt maken met deze prachtige quilt.
Fijn dat er zoveel dames zijn die meedoen.

Corrie zei

Chris wat is dit een vrolijke, opwekkende quilt.
Met dit geschenk geef je meer dan een quilt, dat weet ik zeker.

Marga Bult zei

Hallo Chris

Wat is deze quilt mooi geworden en wat geeft je dat een heerlijk gevoel als je zoiets klaar hebt.
Volgens mij houd jij van frisse kleuren het is te zien aan de dingen die je maakt.
Of het ik het mis.
Fijne dag nog.
Groeten Margaquilt

marian'ne m zei

mooi om te horen !!

BETERSCAP lief meisje !!

Yvonne aka sommeke zei

Fijn dat ze je laten weten dat jouw mooie quilt iemand blij maakt, hé!

Johanna Zweden zei

Chris ik was zo blij toen je me belde en met vertelde dat je quilt een goed tehuis heeft gevonden, Gefeliciteerd, ik weet hoe een fijn gevoel dit geeft.
Het is ook een prachtig quilt en ik weet zeker dat ze er hele fijne uurtje onder door zal brengen.
Liefs Joke ene en fijne dag

Annelies vdB zei

Chris wat fijn te weten dat je quilt een hele goede bestemming heeft gekregen.

leeuwin zei

Heerlijk, deze quilt komt zo goed terecht. Bij een meisje wiens maatje haar kat is... en deze vrolijke kattenquilt was dus een schot in de roos.