Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy's

Tussen alle prachtige sneeuw door even de siggies die ik de afgelopen tijd ontvangen heb. Misschien zijn dit de laatsten van dit jaar.



De eerste 2 siggies komen van een echtpaar, Mary en Thomas Le Clerc uit de USA. Die van Thomas is voor mij de 1e siggy van een man! Van Annelies een siggy met een vlinder, die staat voor haar voor ontspanning. Dan een super Hollandse, van Pia, ontzettend leuk. Elise woont in Tiel, de Betuwe, land van appels en kersen. Tenslotte nog een siggy van een man, Gert, die prachtig borduurt terwijl zijn katten toekijken. Allemaal weer heel erg bedankt en ik wens jullie voor 2010 ook nog heel veel siggy-plezier.
Inmiddels heb ik nu voldoende siggies voor de laatste rand van mijn siggy-quilt. Ik ben bezig ze op kleur te sorteren, maar het zal wel volgend jaar worden voordat ik aan naaien toekom.

7 opmerkingen:

Katrien zei

Mooie siggies kreeg je weer binnen.

marian'ne m zei

Leuk weer zoveel siggies !!
Ik zie ook die van de quiltende man, leuk, zag die van jou al bij hem !!;-)

Heerlijk zo'n hummel lekker genietend in de sneeuw.

Lida zei

Leuke siggies heb je er nu weer bij! Ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien!! Het is nu al de origineelste siggy quilt die ik heb gezien! Heel bijzonder!! Succes met de laatste lootjes! Fijne dag, knuffel
Lida

Annelies vdB zei

Prachtige siggies Chris. Veel plezier met je siggytop.

sylvia zei

joh, chris, wat krijg je toch altijd leuke siggies!
ik heb geen tijd om te maken, dus ik verstuur niet, en krijg ook niets............:(
ik hoop weer eens een middag aan de machien te zitten om er een heleboel te maken!!!!
als je het zo ziet is het zooooo leuk!
en je krijgt er af en toe hele leuke contacten van........toch????
;;))

Annelies.H. zei

Hallo Chris,
Ik kom je een Kerstgroet brengen, en wens je samen met je gezin sfeervolle feestdagen.
Leuk om mijn siggy nog even te zien.

Warme groet van Annelies.H.

Johanna Zweden zei

Hallo Chris mooie siggys heb je weer ontvangen.
Gr Joke