Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy en sneeuw

Genieten jullie ook zo van deze eerste sneeuw? Ik vind het prachtig! De sierappeltjes bezwijken al haast onder het vrachtje sneeuw en het roodborstje zoekt zijn heil onder een struikje. Ik heb expres op dat plekje een schoteltje met eten gezet. Hoe de vissen zich voelen, weet ik niet, maar Chago heeft wel een net tegen de reigers gespannen.

Vandaag kreeg ik nog een siggy, uit Bethlehem, heel toepasselijk in deze maand. Alleen deze Bethlehem ligt in Pennsylvania. Hij komt van Susan Zarzycki. In het bijgaande briefje staat een foto van haar huis midden in de sneeuw. Ze woont in een gedeeltje van PA waar zelden sneeuw valt. Wel heel toevallig. De kersen op haar siggy zien er heerlijk uit.

7 opmerkingen:

lut zei

Jullie tuin ziet er ook prachtig uit, Chris!
't Heeft hier net weer gesneeuwd.
De siggie met kersen doet me aan de zomer denken. :-)

Yvonne aka sommeke zei

Ik kom naar jullie sneeuw kijken! ;-)
Prachtige foto's!

martine zei

Hier lag niet zoveel. Om 10 uur vanochtend was alles al weg.
Niet dat ik het erg vond want het fietst toch plezieriger.

Carine zei

Mooie besneeuwde plaatjes.
Gelukkig zijn er mensen die aan de dieren denken.

Katrien zei

Overal winterplaatjes,mooi hé.

willy zei

Chris prachtig alles zo onder een wit laagje en wat zit dat roodborstje daar mooi.
Het is ook net of de kersen op de siggie in de sneeuw liggen.
Fijn weekend

Lida zei

Mooi hè, die sneeuw, heb er volop van genoten, wel van binnenuit hoor! Was hier zo glad, maar vandaag naar buiten geweest en wat is de lucht dan heerlijk schoon! In onze tuin stikt het van de koolmeesjes, roodborstjes ,musjes, merels en duiven en zo nu een dan een hele lading kraaien, heerlijk om te zien!
Wat een appetijtelijke siggy, inderdaad die kersen zien eruit alsof je ze zo kan opeten!
Fijn weekend, groetjes
Lida