Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Lekker priegelen en siggy's

Tjonge, wat was het vandaag donker! En harde wind en regen, toemaar. Echt weer om je binnen lekker te vermaken. En dat heb ik dan ook gedaan. Ik heb lekker zitten priegelen aan een miniminiquiltje. Nee hoor, het is nog niet af en ik zeg ook lekker nog niet waar het voor gaat dienen.
Verder heb ik weer een aantal siggies om te laten zien. Ik moet er nog een stuk of 10 bij hebben, dan kan ik met de volgende rand voor mijn siggy-quiltje verder. Hier zijn ze:



Een enige kat van Inez uit Drenthe, die al jaren besmet is met het quiltvirus. Een pinquin van Ineke, die deze dieren al jaren verzamelt. In september is ze met de siggy-ruil begonnen. Nog een kat, een brutale, van Marjolijn. Bij haar ligt er altijd wel een kat op haar quiltspullen. En dan nog een enige siggy van Marianne uit Adorp. Dat moest ik even opzoeken op de kaart. Leuk weer dames, heel erg bedankt!

9 opmerkingen:

katrien zei

Wat een leuke siggies heb je binnen gekregen.

Lida zei

Leuke siggies, hoop dat ze goed in je volgende rand passen! Ben zo benieuwd hoe je die nu weer gaat maken! Veel plezier ermee, groetjes
Lida

Rian zei

Wat een miniatuurwerkje is dat Chris. Ben benieuwd wat het gaat worden. En grappige siggies weer.
Liefs,
Rian

Johanna Zweden zei

Wat een mooie siggys weer Chris, en ik denk dat je dus met je volgende siggy deken bezig bent!!!
Groetjes Joke en een fijne priegel dag, uit het vieze natte. donkere Zweden.

dineke zei

Wat heb je weer een leuke siggies binnen gekregen.

Annelies zei

Wat ben je klein bezig Chris.
Je siggies zijn weer erg leuk !

willy zei

Ons even flink nieuwsgierig maken met je minigepriegel, lukt je goed.
Mooie siggies heb je ontvangen.
Groetjes

IngridR zei

Ik kom even bij je buurten.
Wat is je novemberquiltje mooi zeg!! Wat een leuke kleuren heb je gekozen.
Leuke siggies heb je er weer bij.
Veel succes met je mini-quiltje. Poeh, dat is echt mini..

Marijna zei

Maak ons maar nieuwgierig met je mini quiltje!!Leuke siggies weer.