Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Kleurige post van heel ver weg.



Een siggy van Linda uit Engeland, Steffini uit de USA en 4 siggies van heel ver weg, uit Australië. Op de siggy van Leona zie je de staatsbloem van New South Wales, de Waratah en op die van Jane herken je natuurlijk de kangeroe. Haar siggy deed er 10 maanden over om bij mij in de bus te vallen! Het groen en geel van de siggy van Margaret verbeelden de nationale kleuren van Australië en het blad is van de Eucalyptus boom. De theepot van Roslyn vind ik ook enig, zij is al 21 jaar bij een quiltbee. Bekijk haar site eens.
Nog een paar siggies van iets dichterbij:


Van Liliane uit Zwitzerland, Enrica uit Italië, Linda en Bente uit Denemarken, naamgenote Chris uit België en Hege en Margun uit Noorwegen. Mijn verzameling is weer aardig gegroeid.
Alle dames ontzettend bedankt!

Thank you all so much for your beautiful siggy's!

4 opmerkingen:

Marijna zei

Leuk al die siggies weer. en wat komen ze van ver zeg!!!Erg leuk vind ik ze. Bij Rosalyn staan leuke ideetjes zag ik. Ga ik nog eens koekeloeren.

katrien zei

Wat heb je er weer heel wat bij.leuk hoor.

Johanna Zweden zei

Wouw Chris wat heb je er veel gekregen deze keer. Kom een paar bekende tegen.
Enig hoor.
Fijn weekeinden. liefs Joke

marjan zei

Wat een mooie exemplaren heb je er weer bijgekregen. Ben benieuwd naar het vervolg van je siggie quilt.
groetjes marjan