Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Twee siggy's

Het gaat even niet zo snel met de siggies, maar dat hindert niet. Toch heb ik er nu bijna genoeg om weer een rand aan mijn siggy-quilt te zetten. Hier zijn de laatste twee die ik ontvangen heb:



Van Lida kreeg ik een siggy met een gezellig theekopje, dat eigenlijk heel goed past bij het melkkannetje en suikerpotje dat ik nog over heb van het theeservies van mijn moeder. En wat een leuke vingerhoedstof! Riek stuurde een Skûtsje van het bekende Skûtsjesilen in Friesland. Het is niet haar hobby, maar het silen start in haar woonplaats, vandaar. Heel hartelijk dank. Ze krijgen een mooie plek in mijn quilt!

2 opmerkingen:

Inge Slaats zei

Hoi Chris,

Bij mij is het ook een tijdje niet zo snel gegaan, maar vorig weekend heb ik een stuk of 15 mensen aangeschreven en van de meesten heb ik antwoord teruggekregen en wat natuurlijk belangrijker is, ook de siggies al. Vandaag vielen er 4 (!) in de bus, 3 uit Amerika, 1 uit Nederland. Jouw naamgenootje heeft ook een zus die siggies spaart, Monique. Het zijn 2 enthousiaste dames uit België, die gaan jou zeker een siggy sturen. Succes hè!
De siggy van Lida heb ik ook, schattig is die!

Liefs, Inge

lida zei

Hoi Chris,
Ik wilde ook de 30e gaan, hoop dat het lukt! Wat leuk dat jouw log-cabin er hangt, ik zal hem zeker ook bewonderen! Ik heb al gezegd dat we dan maar onze 06 nummers moeten uitwisselen, want we willen elkaar dan zeker niet missen! Tot dan! Groetjes
Lida