Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Toch niet stil gezeten

Nee hoor, ik heb toch niet helemaal stil gezeten de afgelopen weken. Zelfs in Zweden heb ik een paar uurtjes zitten festonneren. Maar echt véél heb ik niet gedaan en ik profiteer nog van af en toe lekker naar buiten. Maar deze 2 blokjes van de ACQ zijn weer klaar.

Blokje 007 Problemen met de gezondheid.
Frieda heeft bijna de hele zomer voor haar ouders moeten zorgen. Haar moeder heeft kanker en heeft radiotherapie en controles en ook de gezondheid van haar vader gaat achteruit. Wat kijkt ze uit naar de reaunie met de andere 10 vriendinnen, eind van de zomer.

Blokje 008 De bouw van een Barn.
Lavern heeft net een tweeling gekregen, 2 meisjes. De dag voor de bevalling was ze nog bij de familie Lloyd Miller. Hun barn was een paar weken terug afgebrand en een heleboel families kwamen om te helpen met de bouw van een nieuwe barn. De vrouwen zorgden voor een lekkere lunch en daarna gingen zij in de schaduw samen een quilt voor de familie Miller doorpitten. En 's avonds was hij al klaar.

9 opmerkingen:

marjan zei

Hele mooie blokjes weer en heel fijn die verhalen erachter die je erbij verteld.
groetjes Marjan

Johanna Zweden zei

Zijn leuk geworden Chris.
O ja je kan weer komen hoor, want mijn senseo is aangekomen, grinnik.
Groetjes Joke

katrien zei

twee mooie blokjes er weer bij.

lida zei

Hoi Chris,
Ze zien er weer mooi uit die blokjes van jou en de verhalen zijn zo leuk erbij. Ga toch achter het boek aan, dat komt dan vanzelf wel een keer aan de beurt, kan dus nog jaren duren. Ben vandaag aan de CWD begonnen.Veel plezier met je quilt, groetjes
Lida

willy zei

Mooie blokken, leuk dat je de beschrijvingen er bij vermeldt. De schuur lijkt wel een beetje Zweeds.

Annelies zei

Wat een mooie blokjes erbij.

Inge Slaats zei

Mooie blokjes Chris. Ik vind de verhaaltjes erbij ook zo leuk, het leest als een spannend vervolgverhaal!
Fijn weekend,
Inge

Marijna zei

Het blijft leuk om deze quilt als een verhaal te lezen. Ben elke keer weer benieuwd wat er nu weer komt.

marian'ne m zei

Wat een verhalen verscholen in een mooi quilt.

weer mooie blokjes !!