Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een heel bijzondere siggy!

Gister kreeg ik toch zo'n heel bijzondere siggy. Eentje die ik totaal niet had verwacht, want ik hád al maanden geleden een siggy van haar gehad. Ik heb het over Rian. Ik vermoed zo dat zij, net als ik, naar Zweden is geweest. Ze heeft natuurlijk via mijn logjes begrepen hoe ik daar genoten heb. En daarom heeft ze als een 'Welkom Thuis' deze siggy voor mij gemaakt.


Met een enige kaart er bij, waarop ze allemaal plaatjes gezet heeft die op Zweden betrekking hebben.
Deze siggy krijgt natuurlijk een speciaal ereplaatsje in mijn siggy-quilt. Rian, heel erg bedankt. Ik vind het zo ontzettend lief van je!

8 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

O wat enig, en wat een leuke kaart erbij Chris
Groetjes Joke

katrien zei

Heel mmooi hoor.

Annelies zei

Dit is toch weer een krent in de pap. Erg leuk en lief !!

lut zei

Wat een mooie siggie!
Kan ik je sjaal hier bewonderen?
Fijn weekend.

willy zei

Dat is een leuke verrassing van Rian.
Groetjes

marian'ne m zei

heel leuk en origineel de kaart !!

Grappig hoe wij elkaar gaan 'kennen' door de blogs !!

Bedenk mij opeens dat ik zo'n leuk zweeds stofje heb
>>>>>>>>>>>>>>>>

lida zei

Hoi Chris,
Las net nog even je laatste verhaaltje van de ACQ, wat is dat toch leuk. Ik lees het makkelijk in het Engels, maar juist de door jou gekozen stoffen en de verhaaltjes erbij maakten dat ik verliefd werd op deze quilt. Dus ik ga nu langzaam op zoek naar vrolijke stofjes, wat een leuke afwisseling zal zijn met de CWD! Maar eerst moeten mijn rozenquilts af zijn, want eerder begin ik er niet aan! Ik heb anders teveel Ufo's naar mijn zin liggen! Er liggen nog 3 quilts voor op ons bed, die toch ook een keer af moeten en verder ligt er hier en daar nog een die nog wat aandacht behoeft, dus!! Fijn weekend. Groetjes
Lida

Marijna zei

Wat leuk om dit te bedenken! Nog even nagenieten van je reis is dit!