Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy update

Alweer een aantal leuke siggies. Van: Erna, Truus, Lydia, Leyla, Inge, Helen en Ida.




Over 2 siggies even wat meer. Allereerst die van Helen Gneuchtel uit Texas. De blauwe bloemen van haar stofje bloeien in Texas in de lente langs de wegen. Ze worden Blue Bonnets -blauwe hoeden- genoemd. Als ze bloeien, weet iedereen dat de lente is begonnen.
En dan de siggy van Inge Brinkhuis. Die kreeg ik onverwacht. Ik hoefde niets terug te sturen, want ik had een tijd geleden per abuis aan een vriendin van haar 2 van mijn siggies gestuurd. Ze had van haar al eentje gekregen. Tja, dat kan wel eens gebeuren!

8 opmerkingen:

Katrien zei

Leuke siggies kreeg je weerom togestuurd

Johanna Zweden zei

O wat heb je er veel Chris, leuk.
Gr joke
schrijf je later.

Willy zei

dat was ik

Tjorven ;) zei

Ze zijn leuk en een verhaaltje met de betekenis erbij maakt het nog extra leuk.

marian'ne m zei

Zo gezellig elke keer van die leuke post te krijgen met van die mooie plaatjes.

Inge Slaats zei

Mooie siggies heb je weer gekregen Chris en ik zie er ook eentje van mijn zusje Erna! Als ik zo'n update zie, vind ik dat toch wel heel leuk. Ik plaats er af en toe eentje en de rest gaat meteen in mijn album, dat ook iedereen kan bewonderen op mijn weblog. Misschien de volgende keer ook eens zo, vaak heb ik daar gewoon geen tijd voor.

PS: gisteren workshop "Bakken" gedaan, zou helemaal iets voor jouw Chago zijn, denk ik!

Marijna zei

Leuke siggies weer Chris!! Leuk verhaaltje erbij over de Amerikaanse!

moortje zei

Wat doen jullie ermee als je een hele stapel hebt.
Bewaren in een boek of aan elkaar naaien?
Wordt het dan een soort ziggy quilt.
Vertel, vertel...