Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

ACQ

Dit is het 5e blok van de Amish Circle Quilt. Kleine Norman van 8 maanden, de jongste van 8 kinderen van Lavina, wilde meehelpen in de groententuin en kwam in de frambozenstruiken terecht! Gelukkig had hij maar een paar schrammen en sindsdien blijft hij veilig uit de buurt van die struiken.

Met het 6e blok vertelt Edna hoe warm het deze dag is en dat ze de hele dag met de was bezig is geweest. En ze heeft ook kleren versteld en zomen uitgehaald uit de jurkjes van haar dochters.
Dit is voor even een laatste logje voordat ik naar de noorderzon vertrek! Ik kan bijna niet wachten totdat het vliegtuig woensdagochtend héél vroeg de lucht in gaat. Ik heb, net als Joke, het gevoel alsof ik op schoolreisje ga. Jongens, wat heb ik er een zin in!! Jullie horen nog wel van ons. Tot dan!

13 opmerkingen:

marjan zei

Chris, een hele fijne en goede reis naar de noorderzon en veel plezier bij alle dingen die jullie gaan ondernemen.
groetjes Marjan

Annelies zei

Ik wens jullie een hele prettige vakantie !!

katrien zei

Hele mooie blokjes.
Wens jullie een hele fijne vakantie toe.

Marijna zei

Fijne vakantie!!!

Yvonne aka sommeke zei

'k Wens je een fijne reis en een super vakantie bij Joke!

willy zei

Chris het is al laat, je bent vast al in dromenland maar toch nog een fijne vakantie gewenst. We zullen jullie avonturen wel mee beleven.
Groetjes

Johanna Zweden zei

Lieve Chris ik wens je morgen een goed reis toe, ik vertrek met de trein van 7.25 maar dan zit jij al in de lucht.
De zon staat mu hoog aan de hemel en het gat beter worden, dus je brengt het zonnetje mee.
Nu we gaan er een feest van maken, en iedereen laten we er van mee genieten, want wat we proberen te doen is elke avond een bij mij een logje te plaatsen dan moet lukken niet waar Chris.
Wat zijn je blokken mooi geworden.
Groetjes Joke en tot morgen we komen gelijk aan.

Chris zei

@ Bedankt voor al jullie goeie wensen! Koffertje staat klaar, wat mij betreft kan ik nú gaan.
Dag lieve Joke. Jij ook een goeie reis morgen en dan eerst koffie en daarna FIESTA!!

marian'ne m zei

Leuke blokken, mooi gedaan. Echt van die stekels voel je !
En zo'n vrolijke was aan de lijn.

Héél veel plezier op schoolreisje en veilig weerom !!;-)

Inge Slaats zei

Ik ben ook vast te laat, maar toch bij deze: Chris, een hele fijne vakantie bij Joke hè, heel veel plezier samen, maar dat gaat vast lukken!

MarianneD zei

Hoewel te laat,tóch een hele fijne vakantie Chris! Geniet ervan samen met Joke!

lida zei

Hallo Chris,
Wat een schattige blokken, de stoffen en de verhalen passen weer perfect bij elkaar. Hoop dat je een ontzettend fijne tijd hebt bij Joke.
Groetjes
Lida

Tineke zei

Kloink, hoor je het kwartje vallen? Ik vond je al zo'n bekend gezicht hebben op de foto's bij Joke... Nu weet ik waar ik je eerder gezien had. Op je eigen site... hoe vind je die? Joke kent dan weer mijn gezicht, en ik het hare....