Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy's

Ik loop verschrikkelijk achter met mijn siggy-update. Dus vandaag een stel siggies waar ik weer heel blij mee ben. De siggies zijn leuk, de brieven zijn leuk, maar de postzegels zijn soms ook heel leuk. Nee hoor, geen nieuwe hobby, maar sommigen gaan toch in een doosje, voor iemand anders.

Ze liggen al klaar op mijn de tafel in de Ydille om in mijn siggy-quilt verwerkt te worden.
Allemaal weer heel erg bedankt!





4 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een mooie siggys weer Chris, het blijft leuk als je ze binnen krijgt.
Groetjes Joke en ook jij een zonnige dag.

Willeke zei

Het blijft leuk he Chris?
Ik heb van de week ook weer een klein voorraadje aangelegd.
Die van Ingrid Hooman is leuk joh. Die stofjes zitten in mijn allereerste quilt en ik vind ze nog steeds prachtig!!!
groetjes,

Katrien zei

Wat heb je er mooie gekregen.

Annelies zei

Leuk al die siggies te zien.
Ik zie dat Marianne de quilt van haar dochter in het midden heeft gezet.
Zowel haar dochter als haar moeder hebben ook op de lijst gestaan.