Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy update

Hier zijn weer een paar nieuwe, gezellige siggies die ik de laatste tijd uit binnen en buitenland heb ontvangen. Allemaal zijn ze weer even leuk. Kerry, Katrin, Marijke, Claudia, Anky en Tiny, heel erg bedankt.



Sommige siggies gaan nog even in de siggy doos en andere worden al snel verwerkt in mijn langzaam groeiende siggy-quilt. In een vorig logje heb ik al het begin laten zien. Boven en links zit nu een rand. En de rest komt.



8 opmerkingen:

Katrien zei

Leuke siggies heb je er weer bij.En je quilt is nu al mooi.

Johanna Zweden zei

Wat een goed idee Chris, dat meteen verwerken van je siggys, als je hier bent dan kan je me helpen om aan die van mij te beginnen, grapje.
Het wat ziet ik daar iets bekends boven aan!!!
En je tas staat er ook op, nu die was heel mooi
Ga de dagen vast aftellen , ik kijk er naar uit.
Groetjes Joke slaap lekker.

lut zei

Dit wordt een heel mooie quilt!

marjan zei

wat een bijzonder mooie quilt wordt dit.
groetjes Marjan

Annelies zei

Mooie siggies en wat wordt je siggyquilt prachtig !

Ria zei

Hoi Chris, even een complimentje voor je leuke log en ontzettend mooie siggyquilt Wauwwwwwwwwwwwww........

Groetjes van Ria

sylvia zei

hallo Chris, je siggyquilt begint er heeeel leuk uit te zien!!!
groetjes, Sylvia

Marijke Korving zei

Hallo Chris
Wat word je siggyquilt prachtig, en wat leuk om er mijn eigen siggy in te ontdekken nog maar net begonnen en nu al in zo'n prachtige quilt.
groetjes, Marijke