Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy update






Weer een paar leuke siggies er bij. Een hoedje van Diana. Zij is Nederlandse, maar woont in Canada. Haar meisjesnaam is Hoet, vandaar.
Dan een lief schildpadje van Zonja. Die verzamelt ze.
Een geborduurd boeketje bloemen van Riek. Ze zegt dat ze eigenlijk te veel hobby's heeft. Komt dat bekend voor?
Tot slot nog een gezellige poes van Angeline, quiltster en borduurster.
Bedankt dames, ze zitten voorlopig weer veilig in mijn siggy-doos.

8 opmerkingen:

Marijna zei

Wat een leuke siggy's heb je er weer bij gekregen. Ik vind ze altijd zo orgineel. Nu ook weer met die hoed!!

willy zei

Mooie siigies, Chris. Wat is er aan de hand met de tekst in het logje?

Katrien zei

Leuke siggies heb je er weer bij.

lut zei

Heel mooie siggie's! Fijn weekend.

Anonymous zei

Je hebt er weer mooie siggies bij gekregen.

Johanna Zweden zei

O wat heb je er weer een paar mooie bij gehad Chris.
Gr Joke

Annelies zei

Chris de reactie zonder naam was van mij, Sorry daarvoor.

Corrie zei

Wat leuk hè Chris om zoveel post te krijgen. Kun je je nog een bestaan zonder weblog herinneren ? ;- )