Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy update

Zo, die vreselijke spin mag een eindje naar beneden zakken om plaats te maken voor weer een paar gezellige siggies. Allereerst een siggy van Iet, die met haar logo weergeeft dat ze verhuisd is van Nijmegen naar Emmen. Dan een siggy van Marie-Louise uit Zwitserland en eentje van Micki uit Ierland en van Dee uit Texas. De volgende komt van Hermy die al 13 jaar quilt, maar niet fanatiek, een siggy van Els, die volkswagenbusjes erg leuk vindt en de laatste in deze serie van Marie, die al sinds 2005 siggies verzamelt. Het valt me steeds weer op dat de meeste vrouwen meer dan eén hobby hebben en daarnaast ook nog vaak een baan. Dames, allemaal weer heel erg bedankt.


















6 opmerkingen:

Katrien zei

Wat een mooie siggies heb je er terug bij.

Annelies zei

Mooie siggies heb je weer ontvangen Chris.

Corrie zei

Chris, het is gelukt om je log te lezen en te reageren zonder iets harigs met veel poten te zien ;- ) Jan kon rustig op z'n plaats blijven zitten.
Wat l;euk is toch ook die siggy-ruil, vooral die poes die om het hoekje kijkt vind ik enig, maar ze verdienen allemaal een pluim! Groetjes en een fijne dag Chris en Chago!

marcella zei

het harige heb ik gemist. Soms heeft een pc-loze periode zijn voordelen ;)
In ieder geval sta je nu op mijn nieuwe lijstje gelinkt zodat ik weer terug kan komen om je handwerkjes te zien, De 8-poters laat je dan maar bij zoonlief.

Willeke zei

Jij gaat goed he Chris? Hoeveel heb je er nu al?
groetjes,

Johanna Zweden zei

Mooie siggys Chris!!!
Tot de 9de ik kijk er zo naar uit om je te ontmoeten, spannend hoor end an mag ik ook je mooie quilt bewonderen.
Liefs Joke