Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy's again

Hieronder een update van de laatste siggies die ik ontvangen heb. Het blijft leuk, vooral ook door de begeleidende briefjes. Eén siggy komt uit Florida, van Cathy Sanders. Zij woont in Boca Raton. Weet je wat dat betekent? Bek van een rat! Het grappige is dat ik voor het eerst van deze plaats hoorde in het boek van John Grogan: Marley and Me. (zie mijn boekenlijst) Een enig, humoristisch boek over de belevenissen met de hond van de schrijver. Echt iets voor hondenliefhebbers. Toen ik de naam Boca Raton op de siggy-lijst tegen kwam, heb ik natuurlijk direct besloten om daar mijn siggy naar toe te sturen.






Gerda, Femija, Janien, Linie, Kelly, Cathy, Eveline en Lia heel erg bedankt!

9 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Hallo Chris hier nog een nieuwtje over Cathy:
Cathy haar grootouders zijn gemigreerd in 1898 vanuit een dorpje niet ver hier vandaan waar wijn wonen.
Ik hoop dit jaar uit kunnen zoeken voor haar, wat gegevens over haar fam. leuk hé
Groetjes Joke

katrien zei

Wat heb je er weer veel bij.
Aan het spelen geweest met je weblog ?

Hennie zei

Verbeeld ik het me nou of worden de siggies steeds mooier, de kip vind ik helemaal geweldig.
Groetjes Hennie

Corrie zei

Net als Hennie lijkt het mij ook dat de siggies steeds zorgvuldiger gemaakt worden, erg leuk allemaal en die doos wordt gegarandeerd te klein als ie het al niet is!

Annelies zei

Mooie siggies heb je weer gekregen !

willy zei

Chris, wat een mooie siggies weer. Echt kunstwerkjes.
Mooi verhaaltje bij de Boca Raton siggy.

Rian zei

mooie nieuwe lay-out, Chris. Echt voorjaar..

Chris zei

@ Ja Rian, zo voelde het bij mij ook: lekker lente!
@ De siggy-dood krijgt nog geen kans om uit tepuilen, Corrie, want ik ben al bezig een aantal in een quilt te verwerken. Als ik een stuk af heb, laat ik het wel zien.

Els Benkers zei

Gisteren kwam mijn vriendin op bezoek en had siggies meegenomen, nog nooit over gehoord of gezien, ondanks dat ik toch al weer wat jaartjes quilt. Meteen bevangen door de siggies koorts en dan wil je meer weten.
En kan ik ook op een adressenlijst komen, want dat lijkt me geweldig
Wat moet ik doen?????
gr. Els