Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Rick en Dick Hoyt

Misschien kennen jullie de geschiedenis van vader en zoon Rick en Dick Hoyt wel. Toch laat ik hem zien. Vanmorgen zagen we deze video in de kerk! Hij heeft me enorm geraakt en ontroerd.




6 opmerkingen:

Carla Meysembourg zei

Hallo Chris ik ben al een tijdje een stille lezer van je blog maar ik moest nu wel een berichtje achter laten. Dit is een heel mooi filmpje en kende dat verhaal nog niet, dank je wel voor dat je het hier liet zien. Het is zeker heel ontroerend en even het overdenken waard. Dank je wel. Een fijne zondag en groetjes Carla uit luxemburg.

Corrie zei

Kort geleden zag ik dit filmpje ook op een ander blog.
Indrukwekkend!
Maar waar in het filmpje gezegd wordt dat de vader het lichaam zou zijn en de zoon het hart vind ik toch tekort doen aan het enorm grote vaderhart van deze man, het is niet of/of, maar én/én.

Chris zei

@ Corrie, ik vind die woorden ook het minst sterk in dit filmpje. Gelukkig zijn het maar woorden, het filmpje zèlf vertelt juist alles van die onvoorwaardelijke en grenzeloze Liefde van de vader voor zijn kind.

willy zei

Heel indrukwekkend Chris. Wat een onuitputtelijke kracht.

Annelies zei

Een heel emotioneel, indrukwekkend filmpje.

Johana Zweden zei

Lieve Chris nadat je me deze site gisteren had opgestuurd, dacht wat een kracht komt hier uit voort.
Door de kracht van de vader kan de zoon genieten, dat is toch het mooiste wat je je kind kan geven.
Vandaag ben ik van deze web-site niet vandaan geweest, er staan zulke mooie dingen op, en heb genoten van de muziek en de verhalen, hij staat dan ook onder mijn favorieten nu om af en toe even te gaan kijken en luisteren, en ik gebruik het nu als achtergrond muziek.
Mij heeft het gisteren weer op weg geholpen.
dank je wel lieve Chris.
Gr Joke