Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy's

Toen ik vorige week vrijdag van de midweek thuiskwam, lagen er 7 siggies op me te wachten en kort daarna kwam er nog eentje bij. Kijk maar.




Dank je wel dames voor deze gezellige siggy's en de mooie stofjes waarmee ze gemaakt zijn.

Ik zit nog steeds te wachten op één stofje waarmee ik de laatste 4 blokken voor de Logcabin wil afmaken. Daarom ben ik maar vast begonnen een ontwerp te verzinnen voor een siggiequilt. Ik heb het centrum al genaaid. De rest kan ik er in de loop van de tijd omheen 'bouwen'. Dit is het centrum.

8 opmerkingen:

katrien zei

Leuke siggies heb je ontvangen.

Annelies zei

Ik vind je middenstuk erg mooi !!

marian'ne m zei

Hee Chris nu zie ik de BB-stof siggie !! Ik was al aan het zoeken geweest hier :-))
Wat heb je er weer veel en zo leuk allemaal.

Hier in mijn logje staan de linken waar je de BB-stoffen kan kopen.

http://chatelaine.web-log.nl/chatelaine/baboesjkas/index.html

willy zei

Chris, een aantal maanden geleden had je nog nooit van siggies gehoord en nu maak je er al een quilt van. Leuk!

Corrie zei

Oh Chris wat veel erbij! En zo leuk om Kieny's naam erbij te zien staan met het lieve muisje en o zo mooie Taiwanese karakter?? of stempel. Wat een mooie rode stof gebruik je onder de siggies! Ooit zal ik dan een siggiesquilt in het echt kunnen bewonderen ;- ))

Johanna Zweden zei

Wat zitten er weer een paar mooie tussen Chris.
Leuk de opzet zoals je je quilt wilt gaan maken.
Fijne Valentijnsdag.
Groetjes Joke

Johanna Zweden zei

Veel plezier vandaag.
Gr Joke

Blanje Bleu zei

Hallo Chris,
Daar prijkt mijn Siggy in het centrum van de aanstaande siggyquilt. Wat een eer!
Wat een leuke manier van aan elkaar zetten heb je gekozen, daar zou ik nooit opgekomen zijn.

Groetjes,
Blanje Bleu