Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Mijn 1e Amicorum


Vind je hem niet prachtig!? Dit is mijn eerste Amicorum, gemaakt door Joke uit Zweden. Ze heeft iets uitgezocht dat precies bij mij past. Ook de tekst aan de achterkant, een tekst uit de bijbel. Ik denk dat er nergens op aarde een tekst is die mooier en beter de Liefde omschrijft.
Kijk eens even naar het geweldige fijne borduurwerk. Dat is toch een kunstwerk! Lieve Joke, héél erg bedankt!

12 opmerkingen:

willeke zei

Ja die meid kan wel wat he?
Ik vond ook dat ze dit precies op jou had afgestemd!
Fijn dat je er zo blij mee bent!
groetjes,

katrien zei

Prachtig is het.

Yvonne aka sommeke zei

Alle complimenten voor Joke, het is een prachtig Amicorum!

willy zei

Ik had 'm al even bewonderd bij Joke. Dit is een hele speciale voor jou. Ik ben benieuwd wat ze voor mij maakt. Ze heeft er ook zo weer één af. Volgens mij werkt ze 's nachts ook door.

Chris zei

@ Volgens mij ook Willy!

Marijna zei

Chris, wat prachtig geborduurd! Die Keltische knopen!! Geweldig. Hier zal je erg blij mee zijn denk ik!!

lut zei

Heel mooi en lief van Joke!

Annelies zei

Wat een prachtige Amicorum. Erg mooi gemaakt.

Corrie zei

Chris ik heb bij Joke al een reactie geschreven en net als jij vind ik deze tekst één van de mooiste en die blijft me zo bij. Wat een prachtig werkje heeft ze ervan gemaakt hè!

marjan zei

had hem al bij joke gezien en vind hem zo mooi.
groetjes marjan

martine zei

Het is een hele mooie.
Joke zoekt echt uit wat bij iemand past.

marian'ne m zei

Mooi gemaakt en mooi symbolisch cadeau.
Wat leuk een Album Amicorum, ga je er sparen.

Ik heb hier toevallig een antieke liggen, zo leuk om te zien. Al die borduurwerkjes, versjes en tekeningen.