Siggy update

Ik ben weer enigszins boven water nadat de griep gepoogd heeft me te vellen. Dat is maar goed ook, anders zitten de 4 dames met wie ik maandag mee ga voor een midweek naar Friesland, zonder chauffeur. En we hebben juist zo'n zin om heerlijk een weekje door quiltland te boemelen: Fries museum in Leeuwarden natuurlijk, misschien naar Nieuw Buinen in de Naaidoos rommelen en uiteraard onder het maken van een verantwoord werkje (ahum) klessebessen, lekker eten, wandelen.... We zien wel. Dus op deze weblog wordt het even stil.

Tot slot nog een paar siggies. Dank jullie wel Ria, Marianne en Tonny. Soms zeg ik tegen Chago: 'Oh, leuk, er is weer een zegen met de post meegekomen'. Ja hoor, voor mij is elke siggy een zegen.

Allemaal een fijn weekend en een fijne week!

13 opmerkingen:

  1. Het patroon zou een Amish Star Spin zijn
    http://www.amishquiltconnection.com/Wallamish.htm (2de quilt op de 2de rij)
    Lijkt alleen maar te koop als kant en klare quilt bij de Amish?
    Véél plezier op jullie midweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Dat is een snelle reactie Yvonne! Bedankt. Er hing daar inderdaad ook veel van Amish vrouwen. Ik heb via die site gelijk een mail gestuurd voor verdere informatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chris, als je goed kijkt vallen de vier vierkanten van één kleur keurig in één vierkant. Ik denk dan ook dat het patroon makkelijk na te tekenen is. Er zit een duidelijke symmetrie in.
    Veel plezier in Friesland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chris, misschien verpest ik de schoonheid van deze quilt voor jou, maar ik zie er twee swastika's (hakenkruizen) in. Misschien wordt ie leuker als je meer of juist minder kleuren gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel (quilt-en ander)plezier in Friesland!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig ben je genezen en kun je gaan genieten in Friesland,alvast veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig motief, zou geen naam weten !!

    Fijn zo 'gezegend' te zijn met zoveel moois in de brievenbus !!!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De quilttentoonstelling is prachtig Chris en het Fries museum is verder ook de moeite waard.Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie quilt is dat zeg! Leuk dat je nu weet hoe hij heet en waar je het p[atroon kan vinden. Weer leuke siggys gekregen bovendien! Veel plezier meet de midweek! Geniet van de tentoonstelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chris veel plezier.
    Als je het patroon vind laat het me dan even weten,want wat is dat mooi!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Chris,
    Jouw patroon blijft me achtervolgen ;-)
    Kom ik surfend dit blog tegen en kijk :
    http://kathyssitandstitch.blogspot.com/2009/02/better-late-than-never.html
    Niet helemaal gelijk maar toch wel bijna hé

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chris, ik ben ook even aan het zoeken geweest en heb het patroon niet kunnen vinden. Ik kwam wel wat anders tegen wat zeker de moeite van het ontdekken waard is.
    Op de site van chestercountryquilting.com is een tabje van favorite links betreffende stof leveranciers, deze hebben heel veel free patterns, leuke patronen!!!!!!!!!! heerlijk!
    Groetjes, Anne-Marie