Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Fotomapje

Het is deze week al weer 2 jaar geleden, dat mijn buurvrouw en ik vrijwel tegelijkertijd te weten kwamen dat we dezelfde operatie moesten ondergaan. Dat gaf, dat snap je wel, in die periode een speciale band en meeleven met elkaar. Riet wilde heel graag een paar foto's van haar kinderen en kleinkinderen mee nemen naar het ziekenhuis. Toen ik vroeg of ik iets voor haar kon doen, zei ze: "O ja, Chris, als je een fotomapje voor me kan maken met wat quiltwerk er op, dat zou ik enig vinden". Nou, je snapt het al. Manlief was in die tijd net 6 weken naar Aruba, dus ik had alle tijd om lekker bezig te zijn. Dat was voor mezelf ook een goede afleiding. Hieronder zie je het resultaat. Ik heb er met de naaimachine wat versiering op genaaid, iets wat ik eigenlijk nooit doe.



9 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat speciaal Chris, en wat een mooie kleuren, zo word foto's kijken nog fijner.
Liefs Joke

katrien zei

Wat een mooi mapje.

Mien B zei

Wat een lief gebaar Chris en zo mooi dat mapje.

lut zei

Een heel mooi mapje!

Annelies zei

Wat een prachtig mapje !

Corrie zei

Chris wat is dat een moeilijke tijd geweest en wat ben ik toch dankbaar dat je er zo goed doorheen gekomen bent en hopelijk je buurvrouw ook?!
Het is een heel mooi, vrolijk en hoopgevend mapje Chris, ik zie er regenboogkleuren en "the Light of the Son" in *Ü*

willy zei

Van het mapje alleen al wordt je helemaal blij en dan kun je daar nog je dierbare foto's in doen. Dat is fijn om dan in het ziekenhuis bij je te hebben.

marian'ne m zei

Sjonge wat een mooi mapje.
En die kleuren zó mooi hé

EN, alletwee weer opgeknapt !!?

willeke zei

Joh Chris, wat MOOI! Zo ontzettend vrolijk. Net wat je goed kan gebruiken als je ziek in het ziekenhuis ligt! Wedden dat menig verpleegkundige er een praatje over begon?