Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Nieuwe siggy's



Kijk eens wat weer een leuke siggies. Sommigen maken er een heel kunstwerkje van, zoals Gyöngyi uit Hongarije. Het midden van haar siggie is een vouwwerkje. En wat vind je van het varkentje van Anita? Toch schattig. De man van Teresa uit Oregon is gepensioneerd brandweerman, dat kun je wel zien aan de tekening, maar ook aan de bijpassende stof. En dan de borduurwerkjes van Vera en Anita en het mooie stempel van Gerda. Ik vind ze allemaal super en ze gaan voorlopig in de mooie siggy-doos.

8 opmerkingen:

marian'ne m zei

Zo leuk !!

Dat tikt lekker aan, weer 6.

Grappig om al de persoonlijke verschillen te zien !!

Annelies zei

Leuk dat je er weer een aantal binnen hebt gekregen !

lut zei

Allemaal prachtige siggie's

Johanna Zweden zei

Goedemorgen Chris, was gezellig even he dat bakje koffie!grinnik zo noem ik het nu als mensen op mijn web.site komen! de koekjes stonden al klaar! Je hebt weer mooie siggys gekregen, heerlijk he als je naar de post loopt en er liggen er weer een paar.Van deze 6 dames heb ik ze ook al, ik kijk altijd meteen bij jou of er dames tussen zitten die ik nog niet heb!
Groetjes Joke en een fijne dag.

willy zei

Mooie siggies. Leuk uit verschillende landen.

Corrie zei

Chris, wat leuk toch dat je er helemaal bij bent met de siggies en dat de siggiesdoos zo heerlijk gevuld wordt.

Chris zei

@Ik heb er dan ook heel veel plezier in Corrie, in de siggies èn in de doos. Gister kreeg ik toch zo'n leuke, met een enige brief er bij. Daar maak ik nog een logje van. Ik ga morgen 2 dagen met Ria op stap. Dat wordt lachen!

katrien zei

Wat een leuke siggies heb je terug ontvangen.