Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Leuk, leuk, leuk

Wat is het leuk om een envelop van ik weet niet waar in je bus te vinden! Een leuk briefje er bij en af en toe een extra e-mail contact. Ik laat de laatsten maar even zien. Sommigen zullen jullie natuurlijk wel bekend voorkomen.











9 opmerkingen:

willy zei

Het is heel leuk de siggies. Je hebt ze al overal vandaan zie ik wel.In je album zie je al een quilt groeien..

Chris zei

@Hallo Willy, ik ben in gedachten soms al aan het bedenken hoe je die siggies op een leuke manier kan rangschikken. Maar voorlopig ben ik nog lang zo ver niet.

Annelies zei

Hele leuke siggies. Je hebt er al veel zeg.

Johanna Zweden zei

Op naar de 500 Chris.
Veel plezier met sparen.
Gr Joke

Chris zei

@ Nou Joke, dat zal nog wel even duren. Maar ik krijg wel allemaal onverwachte post en dan moet ik als een haas zelf aan de slag. Ik ben er nog niet echt aan toe gekomen om een voorraadje te maken. Dat komt nog.

Willeke zei

Leuk he, die kleine kadootjes!
Geniet ervan. Ik zag bekenden, maar voor mij ook onbekenden.
Geniet er lekker van!

Corrie zei

Ha Chris! Wat leuk om zulke siggies in de bus te krijgen, erg leuk om te zien dat Joke haar rendier of eland (dat verschil weet ik nooit :- ) voor je gemaakt heeft. Joke doet niets liever dan geven en ze is niet de enige (^-^)

marian'ne m zei

Ze blijven grappig !

Ieder met haar persoonlijke plaatje !!

lut zei

Mooie siggies! Fijn weekend